برای نخستین بار انجام می شود

اجرای فرآیند ارزیابی انتخاب متخصص جوان برتر صنعت نفت در منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۵:۳۴

مشاور جوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: به همت حوزه مشاور جوان وزیر نفت، برای نخستین بار فرآیند ارزیابی و انتخاب متخصص جوان برتر صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالحمید شعرانی با بیان اینکه این مهم با هدف شناسایی نخبگان و قدردانی از تلاش متخصصان جوان انجام می شود، تصریح کرد: تمامی کارمندان جوان رسمی و قراردادی شاغل در شرکت های تابعه صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، می توانند حداکثر تا شنبه (28 مرداد) با مراجعه به «سایت اینترنتی متخصصان جوان صنعت نفت» به آدرس javanan.mop.ir فرم شرکت در فرآیند ارزیابی را دریافت و تکمیل کنند.

شعرانی افزود: پس از بررسی و جمع بندی نتایج این ارزیابی، از برگزیدگان در سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت که شهریور 1391 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار می شود، توسط وزیر نفت قدردانی می شود.

وی یادآور شد: با تلاش مشاور جوان وزیر نفت، مکانیزم های مختلفی در قالب کانون تفکر جوانان صنعت نفت طراحی و پیاده سازی شده که در نهایت به شناسایی نخبگان جوان شاغل در صنعت نفت در سراسر کشور منجر خواهد شد.

شعرانی تصریح کرد: با برنامه های ویژه ای که برای نخبگان جوان صنعت نفت تدارک دیده شده، مدیران مستعد آینده از میان آنان انتخاب و آماده خدمت به این صنعت بالنده و راهبردی خواهند شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید