امام جمعه عسلویه:

سخاوت و بخشش از فضایل برجسته انسانی است

(یکشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۷:۱۰

امام جمعه عسلویه سخاوت و بخشش را از فضایل برجسته انسانی خواند و گفت: مسلمانان با این ویژگی که از نشانه های کرامت انسانی است در ماه مبارک رمضان جایگاه والایی نزد خالق هستی می یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس حجت الاسلام هاشمی نژاد امروز (یکشنبه 15 مرداد) در جشن گلریزان که برای کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در مرکز همایش های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار شد، با تبریک ماه مبارک تصریح کرد: سخاوت و کمک به هم نوعان در زندگی پیامبر و ائمه اطهار همواره بوده است و بر آن تاکید شده است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که «هر کس شخص مومنی را شاد کند من را شاد کرده و هر کس من را شاد کند خدا را شاد کرده» افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد که خانواده های آنان در شرایط بد زندگی و تنگدستی قرار دارند سبب شادی مومنان در این ماه مبارک می شود که رضایت خدا و پیغمبر خدا را نیز به دنبال دارد.

هاشمی نژاد گفت: امید است به واسطه این جشن و نیت خیر افراد خیر اندیش زندانیانی که سالها به دلیل جرایم غیرعمد و مکنت فراوان مالی، درکنج زندان بوده اند آزاد شوند و به آغوش گرم خانوده برگردند.

چهارمین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم مالی غیر عمد با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد دیه استان بوشهر و بخشداری عسلویهبا حضور مدیران و کارکنان منطقه ویژه پارس و مقامات محلی و جمعی از خیرین عسلویه ونخل تقی در مرکز همایش های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید