زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تغییر کرد

(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۶:۴۷

مدیر هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: با رایزنی های انجام شده زمان جدید برگزاری نمایشگاه ایران پلاست 14 تا 17 آبان امسال مشخص شد.

به گزارش شانا، روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نقل از شمس اله جشنی اعلام کرد: پیش از این 25 تا 28 شهریور ماه به عنوان زمان جدید برگزاری نمایشگاه ایران پلاست اعلام شده بود اما با توجه به اینکه زمان یاد شده در فاصله روزهای شنبه تا سه شنبه قرار داشت و امکان بازدید هموطنان شهرستانی را کاهش می داد زمان مناسبی نبود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تقارن این زمان با هفته پایانی شهریور ماه و همزمانی با تعطیلات تابستانی واحدهای تولیدی و صنعتی و انجام سفرهای تابستانی پیش از بازگشایی مدارس و نیز همزمانی با هفته دفاع مقدس بر استقبال از نمایشگاه تاثیر منفی می گذاشت.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشکلاتی مانند زمان محدود برای ساخت غرفه و استقرار غرفه گذاران را از دیگر مشکلات این تاریخ اعلام کرد و افزود : با تعامل انجام شده بین وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه ها و سازمان توسعه تجارت، زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به 14 تا 17 آبان منتقل شد که از هر نظر مساعد و مناسب است.

وی از تمام کسانی که به رغم همه مشکلات، زمینه جابجایی زمان برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردند به ویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزیر نفت، شرکت سهامی نمایشگاه ها و سازمان توسعه تجارت تشکر کرد.

گفتنی است به علت برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و در اختیار قرار دادن فضای نمایشگاه بین المللی تهران به این رویداد مهم، زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دستخوش تغییر شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید