به منظور بازدید از پروژه های پارس جنوبی

وزیر نفت وارد عسلویه شد

(پنج شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۱:۳۰

مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت به همراه معاون و برخی از مدیران ارشد صنعت نفت به منظور بازدید از پروژه های پارس جنوبی صبح امروز (پنج شنبه 26 مردادماه) وارد عسلویه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس رستم قاسمی با همراهی مهندس قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، صبح امروز (پنج شنبه 26مردادماه) وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شدند و مورد استقبال  مهندس نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، مهندس سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و حجت الاسلام احمدی نماینده مردم دیّر،کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی قرار گرفتند.

بازدید از پروژه های در دست اجرا ، بررسی روند پیشرفت پروژه ها و برگزاری نشست های متعدد با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی بمنظور تسریع در عملیات اجرایی و رفع موانع احتمالی از مهمترین اهداف سفرهای دوره ای وزیر نفت به پارس جنوبی محسوب می گردد.

وزیر نفت در مرحله نخست برنامه کاری خود در این سفر به همراه مدیران،مجریان و پیمانکاران فازها به بازدید از فازهای 15،16 و 17،18 پار جنوبی پرداخت و از نزدیک با روند پیشرفت این پروژه ها آشنا گردید. 

مهمترین برنامه این سفر پس از بازدید از پروژه ها برگزاری نشست های مشترک مدیران ، مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی با وزیر نفت می باشد ، که قرار است در این نشست ها ضمن بررسی عملکرد برخی پیمانکاران و تشریح پیشرفت های صورت گرفته این پروژه ها ، راهکارهای مناسب جهت سرعت بخشیدن به اجرای شدن این پروزه ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید