جوان برگزیده صنعت نفت یک ماه دیگر در عسلویه معرفی می شود

(جمعه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۶:۱۱

روح الله تولایی مشاور وزیر نفت می گوید:همزمان با برگزاری سومین گردهم آیی متخصصان جوان صنعت نفت در عسلویه، جوان برگزیده صنعت نفت انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در نشست مشترک احمد قلعه بانی و اعضای کانون تفکر جوانان صنعت نفت که شامگاه چهارشنبه در مجتمع آموزشی کوشک برگزار گردید روح ا.. تولایی مشاور وزیر نفت با اشاره به روند شکل گیری کانون تفکر جوانان گفت:از 8 ماه قبل که با تدبیر وزیر نفت موضوع ایجاد کانون تفکر جوانان وارد مرحله اجرایی شد تا امروز فعالیت های گسترده ای در این کانون انجام شده است.

وی تصریح کرد:لزوم بستر سازی برای حضور موثر جوانان در صنعت نفت نخستین ضرورتی بود که با آن مواجه بودیم و به همین دلیل در گام نخست اقداماتی انجام شد که به شناسایی بهترین تجربیات دستگاه های پیشرو در حوزه جوانان انجامید.

وی یادآور شد: با برگزاری جلسات متعدد با یکی از شرکت های اصلی تابعه وزارت نفت و نیز تعدادی از وزارتخانه ها و دستگاه های متولی امور جوانان در کشور به نتایج و تجربیات خوبی در این زمینه دست یافتیم.

وی تصریح کرد:با برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان نخبه و خبرگان صنعت نفت و جمع بندی جلسات و تجربیات اخذ شده ،وزیر نفت در تاریخ 18 اردی بهشت امسال آیین نامه فعالیت کانون های تفکر جوانان را ابلاغ کردند.

تولایی با اشاره به ضرورت ها و اهداف تشکیل کانون های تفکر جوانان صنعت نفت گفت:بستر سازی برای حضور جوانان مستعد و انقلابی ، تقویت نقش فعال متخصصان جوان در ایده پردازی و تصمیم سازی و ایجاد بانک اطلاعاتی نیروهای جوان و مستعد از جمله این اهداف و ضرورت ها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین استعداد یابی و زمینه سازی برای تربیت مدیران آینده صنعت نفت، ایجاد امکان بهره مندی مستقیم مدیران صنعت نفت از نیروی خلاق متخصصان جوان و توسعه توان خلاقیت و نوآوری جوانان بخش دیگری از اهداف تاسیس کانون تفکر جوانان صنعت نفت بوده است.

وی افزود:استفاده از ظرفیت های تخصصی علمی نیروی انسانی جوان و افزایش انگیزه و غنی سازی شغلی کارکنان جوان صنعت نفت هم در زمره اهداف و ضرورت های مهم پیدایش کانون تفکر جوانان این صنعت بوده است.

مشاور جوان وزیر نفت خاطر نشان کرد:از زمان ایجاد این کانون بیش از 500 نفر از کارکنان جوان صنعت نفت در حوزه های مختلف دانشی به صورت داوطلب جذب شده اند.

وی با اشاره به برگزاری سومین گردهم آیی اعضای کانون های تفکر جوانان صنعت نفت در عسلویه افزود:در این گردهم آیی که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد جوان برگزیده صنعت نفت معرفی خواهد شد.

در ادامه این نشست همچنین روسای کارگروه های 14 گانه کانون تفکر جوانان صنعت نفت احکام خود را از دست معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دریافت کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید