مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت

(شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۸:۱۸

مهندس مسعود نصوری در پیامی عید سعید فطر را به شاغلان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس، مردم شریف،مسئولین کشوری و لشکری و ائمه محترم و معززجمعه و جماعات منطقه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس متن پیام مهندس نصوری خطاب به شاغلان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس، مردم شریف منطقه ، مسئولین کشوری و لشکری و ائمه محترم و معزز جمعه و جماعات بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمدالله علی ما هدینا و له الشکر علی ما اولینا


مسلمانان پس از یک ماه بندگی خالصانه و درک فضائل ماه مبارک رمضان  با سپری کردن  لیالی قدر و انجام فرائض عبادی و سیاسی این ایام پر از برکت و  برگزاری روز جهانی قدس اینک به استقبال عید سعید فطر می روند تا پاداش الهی را که تجلی بخش حیات طیبه در عالم خاکی است از درگاه پروردگار متعال مسألت نمایند و با توشه ای سرشار از مهربانیت و اجر معنوی به استقبال ماه شوال می روند.

.
بدون شک صنعت بالنده نفت جمهوری اسلامی ایران و تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  متأثر از معنویت و روحانیت این ماه مبارک خود را برای ادامه حضور و تلاش در عرصه جهاد اقتصادی و کمک به توسعه اقتصادی این آب و خاک و اجرای رهنمودها و فرامین مقام عظمای ولایت در راستای رسیدن به اهداف پیش بینی شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در سند چشم انداز بیست ساله نظام و همچنین رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب آماده خواهد نمود.

 

کارکنان و شاغلان صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همسو و همراه با آحاد ملت عزیز ایران اسلامی و با لطف و مدد الهی در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت ، با عنوان تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است از هیچ تلاش و کوششی جهت کمک به توسعه و آبادانی فروگذار نخواهند کرد.


این عید فرخنده و بزرگ را به تمامی مسلمانان، خصوصاً به شاغلان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس ، اهالی و مردمان شریف و بزرگوار منطقه که با میزبانی شایسته خود توانسته اند پشتیبان واقعی صنعت نفت در منطقه باشند و مقامات و مسئولین کشوری و لشکری و ائمه  محترم و معزز جمعه و جماعات تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم.


 اَلّلهُمَّ اَسئَلُکَ ِبحَقِّ هَذَا الیَومِ الّذی جَعَلتَهُ لِلمُسلِمینَ عیداً اَن تُصَلیَّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

 

 

با آرزوی توفیقات الهی

مسعود نصوری

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید