تماشای 18 کانال تلویزیونی در عسلویه؛

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس افتتاح شد

(چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱) ۱۳:۳۵

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس با حضور نماینده مردم دیّر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل صداوسیمای استان،مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و بخشدار عسلویه رسماً افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس به همت و تلاش مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس و با هدف پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در محدوده منطقه ویژه پارس و شهرهای عسلویه،نخل تقی و بید خون در آیینی با حضور نماینده مردم دیّر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر، بخشدار عسلویه ، مدیرعامل و مدیران منطقه ویژه پارس افتتاح شد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر در آیین افتتاح این پروژه ضمن تقدیر و قدردانی از همراهی و همکاریهای صورت گرفته از سوی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: همراه و همگام با پیشرفت های رادیو و تلویزیونی در جهان ، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز و تقویت مراکز استانی تمام سعی خود را بکار گرفته است تا در راستای رضایت مندی مخاطبان گام بردارد.

منصور لاوری در ادامه افزود: تمامی مراکز استانی کشور زیر پوشش فرستنده های دیجیتال قرار گرفته اند و در استان بوشهر نیز بعد از مرکز استان این بار نوبت به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رسید تا میزبان فرستنده های دیجیتال باشد و با شروع بکار نمودن این فرستنده ها 18 کانال تلویزیون ملی و استانی قابل دریافت می باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهرگفت: بزودی با راه اندازی مرکز فرستنده های دیجیتال در اختر شهرستانهای جنوبی استان (دیّر،کنگان و جم) نیز زیر پوشش این شبکه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم دیّر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهت راه اندازی این مرکز از سازمان منطقه ویژه پارس و صداوسیمای استان گفت: از آنجایی که در عصر کنونی نقش رسانه ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغات و اطلاع رسانی برهیچ پوشیده نیست لذا می طلبید تا مدیران و متولیان امر با نگاهی ویژه به این منطقه در خصوص پوشش رادیو و تلویزیونی تصمیمات جدی اتخاذ گیرند که راه اندازی این مرکز که با همت سازمان منطقه ویژه پارس و صداوسیمای استان بوشهر صورت پذیرفته است قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی افزود: در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب هر روز در حال برنامه ریزی جهت ضربه واردکردن به این مملکت و ملت هستند و با تاکتیک های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سیل تهدیدات خود را روانه مرزهای ما کرده اند قطعاً حضور و قدرت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می تواند در به شکست انجامیدن این تهدیدها و توطئه ها نقش آفرین باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم با اشاره به تلاش مدیرعامل این سازمان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهرافزود: امروز با درایت و اهتمام و همت و تلاش مهندس نصوری، مدیرعامل سازمان شاهد بهره برداری و افتتاح مرکز فرستنده های دیجیتال در منطقه ویژه پارس هستیم ؛ اقدام مثبت و ارزنده ای که مردم شریف این منطقه از امکانات آن بهره مند خواهند شد.

مهندس احمد سلیمانی تصریح کرد: مسلما این اقدام برجسته ره آورد ارزشمندی است که در شرایط کنونی که استکبار و دشمنان نظام با حربه های خاص رسانه ای خود یک نبرد تمام عیار در زمینه جنگ نرم به راه انداخته و سعی در تضعیف فرهنگ اسلامی غنی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با آغاز کار این مرکز مهم، زمینه توسعه و تجهیز زیرساخت های دیگر رسانه ای برای خنثی نمودن حرکت های دشمنان این نظام را در این منطقه شاهد باشیم. 

بخشدار عسلویه نیز در ابتدای این مراسم از تلاش های صورت گرفته در راه اندازی این مرکز تقدیر و تشکر نمود.

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس

مرکز فرستنده های دیجیتال منطقه ویژه پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید