مجری طرح کنترل سیلاب مدیریت منطقه پارس یک منصوب شد

(پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱) ۱۲:۲۵

مهندس عباس دولتی زاده جانشین مدیر عامل در امور اجرایی و مدیر منطقه پارس یک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در حکمی، مهندس علیرضا جمعه گی را به عنوان مجری طرح آب، فاضلاب و کنترل سیلاب مدیریت منطقه پارس یک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،  متن این حکم به شرح زیر است :

نظر به تجارب و تخصص ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت مجری طرح آب، فاضلاب و کنترل سیلاب مدیریت منطقه پارس یک منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و در راستای اجرای رسالت سازمانی، تمامی تلاش خود را معمول فرمایید.
مهمترین وظایف و ماموریت های جناب عالی به شرح ذیل می باشند.
1. نظارت و کنترل بر اجرای صحیح و به موقع پروژه های آب، فاضلاب و کنترل سیلاب منطقه.
2. اعلام نظرهای فنی و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و همچنین نظارت و تأیید روند عملیات اجرایی و حصول اطمینان از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح بر اساس مفاد قرارداد پروژه های فی مابین کارفرما، مشاور نظارت کارگاهی و پیمانکار و همچنین بخشنامه‌ها و استانداردها.
3. حصول اطمینان از پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه و بررسی و تایید گزارش های فنی، صورت وضعیت های قطعی  موقت، گزارش های مالی مرتبط با هزینه های اجرایی قراردادهای طرح و انعکاس به مدیریت های مربوطه بر اساس خط مشی های تعیین شده سازمان.
4. برنامه‌ریزی، شناسایی مشکلات و تنگناها، شتاب بخشیدن به اجرای پروژه با درنظر گرفتن اجرای کار با کیفیت مناسب و ارتقای کیفیت، کنترل بودجه و اعتبارات و رفع مشکلات پیمانکاران و مشاوران نظارت کارگاهی.
5. بررسی و تایید برنامه زمانبندی تفصیلی انجام پروژه های مربوط به طرح با هماهنگی کارشناس کنترل پروژه و نظارت بر اجرای کار براساس برنامه زمانبندی مصوب منظم به قرارداد.
6. نظارت و کنترل برنامه‌های تأمین کالا و تجهیزات توسط پیمانکاران بر اساس مفاد قرارداد و برنامه زمانبندی تفصیلی و حصول اطمینان از روند صحیح آنها.
7. تهیه و تدوین شرح نیازهای طرح ها و پروژه های مصوب آب، فاضلاب و کنترل سیلاب منطقه با هماهنگی مدیریت طرح های مهندسی و  با توجه به طرح جامع منطقه و نیازهای سازمان.
8. کنترل، ارزیابی و تایید مدارک و پیشنهادهای فنی سازندگان و تامین کنندگان کالای پروژه های آب، فاضلاب و کنترل سیلاب.
9. همکاری مستمر و موثر با مدیریت طرح های مهندسی در نظارت بر پروژه های مطالعاتی و طراحی حوزه آب و فاضلاب و کنترل سیلاب.
در انتها ضمن قدردانی از زحمات آقای مهندس هادی جعفری در طول مدت مسئولیت این واحد انشاالله در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در راستای محقق نمودن منویات مقام معظم رهبری جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و درراستای اجرایی نمودن ماموریت ها موفق و پیروز باشید.

عباس دولتی زاده
جانشنین مدیر عامل در امور اجرایی و مدیر منطقه پارس یک

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید