جمهوری اسلامی به رغم همه تحریم ها راه پیشرفت را به خوبی طی می کند

(پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱) ۱۴:۲۶

مدیرکل حوزه معاونت اجرای قانون اساسی ریاست جمهوری تصریح کرد: پروژه ها و توسعه چشمگیر در حوزه پارس جنوبی نشان می دهد، جمهوری اسلامی و به ویژه صنعت نفت به رغم همه تحریم ها، دشمنی ها و کارشکنی ها، راه پیشرفت و ترقی را به خوبی طی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالاحد بهارلونژاد در جمع اساتید، مبلغان مراکز حوزه های علوم دینی کشور و مسوولان دفاتر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین در منطقه ویژه پارس با اشاره به تاریخ استعمارستیزی استان بوشهر، یادآور شد: این منطقه به عنوان نماد استعمارستیزی کشور، سال ها با ظلم و جور بیگانگان در ستیز و مبارزه بوده است.

وی ادامه داد: یورش بیگانگان و هجوم استعمارگران به استان بوشهر و این منطقه خیالی خام بود که با جانفشانی و پایمردی این سرزمین و با اهتزار پرچم عزت، افتخار و سربلندی نابود شد و به نماد خوداتکایی بدل شد.

بهارلونژاد با اشاره به جانفشانی دلاور مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دلاوری های جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی را بیمه کرد و امروز نیز همین جوانان با توسعه و پیشرفت صنعتی، عزت و اقتدار نظام را نهادینه کردند.

نماینده مرکز امور روحانیت ریاست جمهوری به سفر اساتید، مبلغان مراکز حوزه های علوم دینی کشور و مسوولان دفاتر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین به منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: این بازدید تخصصی به منظور شناسایی دستاوردهای نظام و آشنایی با آخرین پیشرفت ها در حوزه صنعتی کشور، انجام شده است.

بهارلونژاد همچنین با بیان رویکردهای جدید ریاست جمهوری در حوزه ارتباط با روحانیت معزز کشور، تصریح کرد: توسعه ارتباط نزدیک حوزه ها با مراکز علمی کشور و ارتباط دو سویه، مورد توجه و تاکید است.

وی یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری، روحانیت پشتوانه فکری و علمی و نظری نظام است و همچنین رییس جمهوری نیز رابطه با روحانیت را رابطه با ارزش ها عنوان کرده اند و این موضوع ریشه و عامل تعیین و طراحی رویکرد جدید ریاست جمهوری در حوزه ارتباط با روحانیت معزز کشور قرار گرفته است.

جمعی از اساتید، مبلغان نمونه حوزه علمیه قم و برخی مسوولان دفاتر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین امروز (پنج شنبه 13 مهر) در سفر به عسلویه از پایتخت انرژی و اقتصادی کشور دیدن کردند.

سفر حدود 40 نفر از اساتید و مبلغان نمونه و مسوولان دفاتر مراجع عظام با هدف آشنایی با مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت های صنعت نفت کشور و همچنین بررسی وضعیت فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شد.

گروه اعزامی جمعی از اساتید، مبلغان نمونه حوزه علمیه قم و برخی مسوولان دفاتر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین در ادامه سفر یک روزه خود به عسلویه از فازهای 15 و 16 و طرح های پتروشیمی دیدن می کنند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید