مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان منصوب شد

(دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱) ۲۳:۱۷

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در حکمی مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، علیرضا ضیغمی به موجب این حکم، عبدالحمید زارعی را به عنوان مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان واقع در جزیره لاوان منصوب کرد.

تهیه و تدوین طرح جامع و کالبدی منطقه ویژه اقتصادی لاوان با گرایش های انرژی، شیلات و آبخیزداری، مدیریت و تحقق توسعه فعالیت های صنعتی، اقتصادی و بازرگانی در محدوده منطقه ویژه، بهره گیری در استفاده موثر از تمام ظرفیت ها و توانمندی های منطقه برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و توسعه مهارت ها از جمله مسئولیت های مدیر این منطقه است که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بر آنها تاکید کرده است.

ضیغمی در این حکم از خدمات محمدعلی دادور در دوران تصدی مدیریت این منطقه قدردانی کرده است.

تبدیل جزیره لاوان به منطقه ویژه اقتصادی، این امکان را فراهم آورده است که این جزیره از یک منطقه عملیاتی و صنعتی به رویکردی اقتصادی تغییر شکل داده و با استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت های موجود در موقعیت جغرافیایی این منطقه، در سال های آینده رشد و توسعه چشمگیر این جزیره در تمام ابعاد اقتصادی و اجتماعی رقم زده شود.
منبع: شانا

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید