بخشدار عسلویه تصریح کرد؛

ایجاد پایگاه بزرگ فرهنگی در عسلویه با حضور شهدای گمنام

(پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱) ۱۱:۵۹

عبدالله نادری، حضور پر خیر دو شهید گمنام درعسلویه را سبب ایجاد یک پایگاه بزرگ فرهنگی در این منطقه خواند و افزود: شهدا آموزگاران ایثار و جهاد در راه خدا می باشند و بی تردید وجود پر برکت آنان موجب گسترش اندیشه ها و آرمان های متعالی آنان در پایتخت انرژی کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، بخشدار عسلویه با اشاره به برگزاری پر شکوه مراسم تشیع و تدفین پیکر مطهر و پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در پایتخت انرژی کشور گفت: شهیدان با پیروی از امام راحل (ره) در جبهه ها حضور یافتند و به برکت خون آنان کشور در برابر هجمه استکبار استقلال خود را حفظ کرد.

نادری با بیان اینکه اتحاد و وحدت در بین مردم  و مسوولین در شرایط کنونی عمل به آرمان شهداست، ادامه داد: از خود گذشتگی شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب در اذهان ملت ایران تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند و وظیفه همه ما پاسداری از راه آنان در پیروی از ولایت فقیه است.

وی افزود: شهدا با نثار خون خویش در راه خدا به بالاترین و آخرین درجات کمال رسیدند و تکلیف ما فراهم آوردن شرایط رسیدن به آرمان‌های آن عزیزان است.

نادری ادامه داد: مشارکت و حضور گسترده  مردم از اقشار مختلف در این مراسم بیانگر این موضوع است که مردم همچنان پای آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) ایستاده اند و اجازه نمی دهند دشمن با دسیسه های گوناگون بین برادران و خواهران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.

نادری تصریح کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم در این مراسم اعم از شیعه و سنی، اتحاد و همدلی و تعامل خوب بین مردم و صنعت نفت را ثابت می کند.

بخشدار عسلویه از تلاش وزیر نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در راستای ورود دو شهید گمنام و ساخت یادمان این دو عزیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: حضور پر رنگ مردم شیعه و سنی عسلویه نخل تقی، بیدخون و روستاهای بخش ویژه عسلویه در مراسم شب وداع با شهدا جلوه ای از وفاق و اتحاد را به منصه ظهور رساند و به برکت حضور شهدا در منطقه این اتحاد و همدلی پایدار خواهد بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید