حضور مربی سازمان منطقه ویژه پارس در دوره پیشرفته مربیگری ووشوی کشور

(دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱) ۰۹:۴۰

ایوب چراغی کارمند حراست ارشد و مربی ووشوی سازمان منطقه ویژه پارس در اولین دوره پیشرفته مربیگری ووشو که به مدت یک هفته در محل ورزشگاه آزادی تهران (سالن آکادمی ووشو) با حضور مربیان برتر سراسر کشور برگزار گردید، شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،دوره مربیگری پیشرفته و ویژه برای مربیان بخش ساندا(مبارزه) با حضور مربیان تیم های ملی از سوی  فدراسیون ووشو با هماهنگی کمیته مربیان و کمیته آموزش ووشو برگزار  شد.                         

حسین اوجاقی،محمدرضاجعفری و رامین موحدنیا 3مربی تیم ملی کار تدریس این کلاس پیشرفته مربیگری که ویژه  مربیان تیمهای استانی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند و همچنین مربیان قهرمان پرور در بخش ساندا بود را برعهده داشتند.

ایوب چراغی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن این کلاس گفت:امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات مربیان تیم ملی و همچنین استفاده از فنون و روش های  جدید ارائه شده در این کلاس در آماده سازی جوانان و ورزشکاران منطقه و استان جهت حضور فعال در مسابقات کشور گام های جدی برداریم.

اوی افزود: از حمایت های مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و همراهی این بزرگان خصوصاً جناب آقای رضاعلی رئیس ارشد حراست، مقاتلی مدیرخدمات شهری و جناب آقای رضاییان رئیس امور ورزش  که در این مسیر از هیچ کوششی در راستای تعالی ورزش سازمان و خصوصاً رشته ورزشی ووشو  دریغ نمی نمایند کمال قدردانی و تشکر می نمایم.

 نحوه طراحی تمرین، فنون درگیری و تکنیکهای ضربات دست و پا، بدنسازی با وزنه و میدانی به مدت یک هفته و از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ دیماه به صورت تئوری و عملی در آکادمی ووشو 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید