با حکم مهندس نصوری؛

مشاور جوان مدیرعامل و سرپرست کانون تفکر جوانان منطقه ویژه پارس منصوب شد

(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱) ۱۴:۵۲

با حکم مهندس مسعود نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عبدالحمید شعرانی، به عنوان مشاورجوان مدیرعامل و سرپرست کانون تفکر جوانان منطقه ویژه پارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، متن حکم مهندیس نصوری به شعرانی به شرح زیر است:

جناب آقای عبدالحمید شعرانی

با سلام

نظر به تعهد، تجربه و ویژگی ارزش های جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مشاورجوان مدیرعامل و سرپرست کانون تفکر جوانان منطقه ویژه اقتصادی  انرژی پارس منصوب می شوید.

مهمترین ماموریت و وظایف شما تعامل سازنده و ارتباط اثربخش با کارکنان به ویژه نخبگان جوان و نخبگان علمی و اجرایی، تسهیل و تسریع در اطلاع رسانی، جمع آوری، پردازش و ارائه پیشنهادات، مشارکت فراگیر در ساماندهی کانون تفکر سازمان و نقش آفرینی اثر بخش در فرآیندهای مساله یابی و حل گروهی و خلاقانه مسایل و مشکلات سازمان به منظور دستیابی بهتر به اهداف سازمانی و تامین هر چه بیشتر رضایت، سلامت و شادابی کارکنان و خشنودی مشتریان و ذی نفعان به ویژه در حوزه جوانان در مسیر رشد، توسعه و تعالی پایدار سازمانی و ملی می باشد.

موفقیت روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

مسعود نصوری

مدیرعامل

انجمن اندیشه ورزان برنا
۱۳۹۱/۱۰/۲۸ Iran
5
0
0

انتصاب شایسته این جوان فعال را تبریک می گوییم. andishevarz.blogfa.com

محسن حائری نژاد
۱۳۹۱/۱۰/۲۸ United States
5
0
1

جناب آقای عبد الحمید شعرانی با سلام و عرض تبریک و آروزی موفقیت برای جناب عالی خواهش داشتم راهنمایی فرمایید من به عنوان یه جوان و عضو کانوان تفکر جوانان منطقه باشم با تشکر


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید