مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خبرداد؛

آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران

(شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱) ۱۰:۱۶

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت:در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران در سال91 ، سهمیه جذب نیروی انسانی برای استان‌ بوشهر در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی 70‌درصد، کارشناسی 60‌درصد و کارشناسی ارشد و بالاتر 50‌درصد اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجیانی با اعلام این خبر افزود:داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه استخدام شرکت ملی گاز ایران به آدرس http://tamin.nigc.ir ضمن اطلاع از ضوابط و شرایط شرکت در آزمون استخدامی تا تاریخ 27 بهمن ماه  نسبت به ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری و اصلاحات احتمالی اقدام نمایند.

وی ادامه داد:آزمون کتبی شرکت ملی گاز ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه( 17 و18 اسفند ماه ) در حوزه‌های منتخب برگزار خواهد شد و فرآیند جذب داوطلبان نیز پس از موفقیت در آزمون کتبی ، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، مصاحبه فنی و تخصصی، گزینش و طب صنعتی محقق می شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال با بیان اینکه در این آزمون اولویت ویژه ای برای داوطلبان بومی در نظر گرفته شده است افزود: در راستای سیاست‌های وزارت نفت در توجه به مناطق نفت خیز و ایجاد اشتغال برای جوانان در این مناطق و با پیگیری مهندس نصوری مدیر عامل محترم سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سهمیه داوطلبان بومی متقاضی استخدام در صنعت نفت افزایش یافت.

حاجیانی ادامه داد: بر همین اساس در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران در سال91 ، سهمیه جذب نیروی انسانی برای استان‌ بوشهر در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی 70‌درصد، کارشناسی 60‌درصد و کارشناسی ارشد و بالاتر 50‌درصد اعمال خواهد شد.

عباس
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ Iran
5
0
0

بی تدبیری شما این همه نیروی بیکار در کنگان وجود دارد فقط نشستید امار دروغ به مردم میدهید شمارا بخدابروید ارحل


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید