با حکم مهندس نصوری؛

حمیدرضا جهانی به عنوان مدیرامور مالی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد

(دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱) ۱۶:۳۰

با حکم مهندس نصوری،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، حمید رضا جهانی به عنوان مدیرامورمالی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، خطاب به حمیدرضا جهانی آمده است:

جناب آقای حمیدرضا جهانی

با عنایت به تجارب ارشمند، کارنامه درخشان و خصوصیات رفتاری جنابعالی ، بموجب این حکم به سمت مدیرامور مالی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی های موجود در مدیریت امورمالی، ضمن راهبری امورجاری آن مدیریت، با اختیار کامل، اهداف ذیل را دنبال نمایید:

1- تعیین اهداف و خط مشی های سازمان،تصویب مقررات ، ضوابط و دستورالعمل های مالی و نظارت بر اجرای دقیق ضوابط.

2- برنامه ریزی ، هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی سازمان و ارائه راهکارهای کارآ و اثر بخش با استفاده از دانش و مهارتهای آن مدیریت در راستای دستیابی به اهداف سازمان.

3- راهبری و مدیریت منابع مالی با هدف دستیابی به مصالح سازمان و تامین به موقع پروژه های دارای اولویت مطابق با برنامه راهبردی سازمان.

4- ساماندهی و نظارت بر درآمدهای سازمان از محل فروش خدمات و تعرفه ها و عوارض گمرکی تعیین شده در قانون تشکیل و اداره مناطق آزاد و ویژه .

5- نظارت برتخصیص درست بودجه های جاری و سرمایه ای مطابق مقررات و برنامه ها بمنظور مصرف بهینه منابع مالی.

6- نظارت بر تهیه و تنظیم ترازنامه و تهیه بروز و کامل گزارشات مالی موردنیاز سازمان برای ارائه به هیئت مدیره، مجمع عمومی و مراجع ذیصلاح.

7- راهبری عملیات حسابداری و کاربرد روش ها و سیستم های مالی و حصول اطمینان از صحت انجام عملیات منطبق بر مقررات،ضوابط و دستورالعمل ها.

8- همکاری با دستگاههای نظارتی شرکتی و غیرشرکتی در بررسی اسناد مالی و ارائه توضیحات مورد نیاز به منظور تشریح عملکرد و تامین مصالح سازمان.

9- ساماندهی و بهبود فرآیندها،تلاش در جهت مشتری مداری و ساماندهی امور جاری مرتبط با مشتریان و کارکنان با هدف تسهیل و تسریع در انجام درخواست های مراجعین.

در انتها ضمن قدردانی از زحمات آقای احمد سخایی در طول مدت مسئولیت این واحد، انشاء الله در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در راستای محقق نمودن منویات مقام معظم رهبری جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و در راستای اجرایی نمودن ماموریت ها، موفق و پیروز باشید.

مسعود نصوری

مدیرعامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید