با حضور مسئولین بخش عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت؛

آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء منطقه ویژه پارس برگزار شد

(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱) ۲۳:۱۸

آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء منطقه ویژه پارس با حضور مسئولین کشوری و لشکری بخش عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس عصر امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) در محل مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این آیین باشکوه از خدمات و تلاش های سروان شهسواری فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) تقدیر بعمل آمد و پیشکسوت بسیجی مهندس محمد تقی علوی به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) منطقه ویژه پارس معرفی شد.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

فرمانده بسیج سپاه خاتم الانبیاء عسلویه در این مراسم گفت:موفقیت های بی شمار نهاد مقدس بسیج در عرصه های گوناگون و مقاومت در نبردهای سخت و نرم طی 35 سال از عمر پرخیر و برکت نظام شکوهمند اسلامی گوشه ای از کارنامه درخشان بسیج است.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

سرهنگ رفعتی افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی و عمومی منطبق با منویات مقام معظم رهبری و اهداف ابلاغی و پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور  در حوزه بسیج با همت بسیجیان متعهد،ایثارگر،جهادگر و متخصص می توان حوزه مقاومت سیدالشهداء منطقه ویژه پارس را به عنوان یک الگو در سطح وزارت نفت معرفی نمود.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

نماینده ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج عسلویه نیز در این مراسم با بیان وظایف بسیج در دفاع از ارزشهای اسلامی گفت: بسیجیان پرتلاش این سرزمین با توکل به خداوند متعال و پرهیز از غرورهای کاذب ناشی از پست و مقام های دنیوی در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حضرت امام خامنه ای مشغول تلاش و کوشش جهت توسعه و اعتلای نام ایران اسلامی در تمامی عرصه ها می باشند.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

سروان شهسواری،فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) منطقه ویژه پارس با اشاره به اینکه افتخار این را دارد که به عنوان یک سرباز همواره در خدمت بسیج و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد گفت: از همراهی بسیجیان پرتلاش و صنعتگران و متخصصان صنعت نفت شاغل در پایتخت انرژی کشور و خصوصاً مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس ،مهندس نصوری،با فعالیتهای بسیج در مدت زمان حضور اینجانب تقدیر و تشکر می کنم.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء

سیدمحمد تقی علوی ، سرپرست جدید حوزه مقاومت حضرت سیدالشهداء منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم در سخنانی به تشریح برنامه ها و اولویت های کاری خود پرداخت.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

در پایان مراسم ضمن قرائت حکم سرپرستی فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) و اهداء حکم به ایشان ، با اهداء لوح سپاسی از مدیر عامل محترم سازمان ، فرمانده سابق حوزه مقاومت و  سایر مسئولین و دست اندرکاران بسیجی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تودیع و معارفه فرمانده بسیج سیدالشهداء  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید