با هدف ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان صنعت نفت؛

شهرک مسکونی 1000 واحدی منطقه ویژه پارس احداث می شود

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱) ۱۵:۲۱

جانشین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در امور اجرایی، از احداث شهرک مسکونی 1000 واحدی منطقه ویژه پارس با هدف ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت : این طرح به عنوان یکی از رسالتهای مهم سازمان منطقه ویژه پارس در راستای تامین زیر ساختهای اولیه جهت حضور متخصصان و صنعتگران صنعت نفت در قطب انرژی کشور محسوب می شود.

مهندس دولتی زاده افزود:این پروژه به عنوان یکی از پروژهای کلان منطقه با پیگیریهای مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسیده است و پس از طی فرآیندهای قانونی عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

وی تصریح کرد : با توجه به حجم فعالیت های در حال انجام در قطب انرژی کشور و همچنین توسعه برخی فعالیتها در حوزه صنایع بالا دست و پائین دستی در آینده ، اجرایی شدن این پروژه می تواند زمینه ساز حضور نخبگان و متخصصانی  باشد که می توانند روزهای خوبی را برای صنعت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور رقم بزنند.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، تامین زیر ساختهای لازم جهت حضور متخصصان داخلی را از اولویت های کاری سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد و خاطر نشان ساخت :عزم همگانی برای توسعه کشور در منطقه ویژه پارس ستودنی است و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته اند تا در راستای اعتلای نام ایران اسلامی گام بردارند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید