با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مسئولین استان بوشهر؛

تودیع و معارفه بخشدار بخش ویژه عسلویه برگزار شد

(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱) ۱۵:۲۵

آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش ویژه عسلویه با حضور مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس ، مسئولین و مدیران استان بوشهر،شهرستان کنگان و بخش ویژه عسلویه صبح امروز (چهارشنبه نهم اسفندماه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مراسم تودیع عبدالله نادری بخشدار سابق بخش ویژه عسلویه  و معارفه محمد احمدپور بخشدار جدید این بخش  صبح امروز در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش عسلویه برگزار شد.

در این مراسم معاون بخشدار عسلویه با عرض خیرمقدم  به حضار و ارائه گزارشی از عملکرد بخشداری عسلویه در دولت های نهم و دهم گفت: دولت های نهم و دهم منشاء تحولات عظیمی در بخش عسلویه بوده اند.

راشدی خاطر نشان ساخت: ارتقاء حوزه بهداشتی ،ورزشی،فرهنگ و هنر،برق،گازرسانی بخش عسلویه طی ده سال حضور نادری بخشدار عسلویه در این بخش ستودنی است و این خدمات باعث جلب رضایت مردم در این بخش شده است.

امام جمعه عسلویه نیز در این مراسم با بیان سخنانی در خصوص مسئولیت پذیری در نظام اسلامی گفت:داشتن مسئولیت در جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت و فرصت باید تلقی گردد و مسئولان از این فرصت نهایت بهره را ببرند تا در نزد خداوند متعال و مردم سربلند باشند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد افزود: مسئولین باید با درنظر گرفتن این نکته که خداوند در همه حال ناظر بر اعمال همگان است و همچنین یادآوری این نکته به خود که مردم همواره رفتار و اعمال مسئولین را به بهترین شکل ممکن مورد ارزیابی قرار می دهند، در راه خدمت رسانی به مردم،جامعه و نظام مقدس از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنند.

وی ضمن تجلیل از خدمات نادری بخشدار سابق بخش عسلویه گفت:از زحمات شبانه روزی آقای نادری در مدت زمان حضورشان در بخشداری عسلویه تقدیر می کنم و برای آقای احمدپور بخشدار جدید بخش عسلویه آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

در این مراسم ریاست دادگستری عسلویه نیز به نمایندگی از شورای تامین عسلویه به بیان سخنانی در حوزه امنیت پایتخت انرژی کشور پرداخت.

شکرالهی ، عسلویه را یکی از مهمترین و استراتژیک ترین بخش ها و مناطق خواند و افزود: امروز با افتخار می توانیم اعلام کنیم که بخش عسلویه از یک امنیت پایدار بسیار بالایی برخوردار است که این مولفه می تواند در جذب سرمایه و سرمایه گذاران و همچنین ایجاد امنیت اقتصادی در پایتخت انرژی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجیانی به نمایندگی از صنعتگران شاغل در منطقه ویژه پارس ضمن تجلیل از خدمات و تعامل نادری بخشدار سابق بخش عسلویه با صنعت بالنده نفت برای بخشدار جدید عسلویه آرزوی موفقیت کرد.

عبدالله نادری نیز در این مراسم ضمن تجلیل از همراهی صورت گرفته با خود در زمان حضورشان در بخشداری عسلویه از تعامل مجموعه نفت مستقر در منطقه تقدیر کرد و افزود: با تعامل و همراهی های صورت گرفته از مجموعه صنعت نفت خدمات خوبی در بخش عسلویه صورت گرفته است که این خدمات قابل تقدیر است.

بخشدار سابق عسلویه افزود: پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت محسوب می شود و امروز مفتخرم که این امانت را به خوبی و امانتداری صحیح به بزرگواری دیگر می سپارم و از همراهی های مردمی و مسئولین بخش در مدت زمان حضورم در بخشداری عسلویه قدردانی می کنم.

در پایان این مراسم ، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان سخنانی در خصوص وضعیت کنونی کشور و جهان ، با اهداء حکم صادره از سوی وزیر کشور، آقای محمداحمدپور را به عنوان بخشدار جدید عسلویه و با اهداء لوح تقدیر از سوی استاندار بوشهر از زحمات و خدمات آقای نادری تجلیل بعمل آورد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید