فرماندار کنگان؛

توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان دستاورد سفر مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور

(چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲) ۱۷:۱۱

عباس تبرکی در پیامی بمناسبت هشتم فروردین ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور گفت:فرآیند های این حضور ارزشمند،حرمان های مردم در همه زمینه های فرهنگی،بهداشتی،عمرانی،آموزش و ...را در بر گرفت و همه جوانب توسعه شهرستان را به خود آراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیام فرماندار کنگان آمده است :                                                        

 

به نام خدا

 

 

هشتم فروردین ماه سال1390در شهرستان کنگان رویدادی به وقوع پیوست که نقطه عطف تاریخ ترقی و پیشرفت کنگان به حساب می آید.

و این نبود مگر سفر فرح زا و روح افزای رهبر دوراندیش و خردمند انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی)به این خطه از سرزمین زر خیر ایران که دل های دانا را طهارت داد و قلب های برنا را بشارت.

این جانب که خود توفیق و سعادت همراهی آن عزیز بزرگوار را در آن حضور بیادماندنی با خویش دارم؛به چشم خویش بینای تحولات شگرف و توسعه چمشگیر شهرستان در طول این دوسال بوده و هستم.

فرآیند های این حضور ارزشمند،حرمان های مردم در همه زمینه های فرهنگی،بهداشتی،عمرانی،آموزش     و ...را در بر گرفت و همه جوانب توسعه شهرستان را به خود آراست.

اطمینان کامل دارم که اگر همه مصوبات سفر صورت تحقق به خود گیرد،در آینده ای نزدیک شاهد برچیده شدن بساط حرمان ازاین دیار خواهیم بود.

به همین مناسبت ضمن تبریک و تهنیت مجدد به تمامی مردم ولایت مدار کنگان و آرزوی  تندرستی و بهروزی برای آن وجود نازنین،از درگاه خداوند منان برای همه هم میهنانم،بویژه اهالی محترم شهرستان،سلامت،پیروزی و توفیق خدمت به دین و میهن تمنا می کنم.

 

 

عباس تبرکی

فرماندار کنگان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید