اولین فرماندار شهرستان عسلویه معرفی شد

(دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲) ۱۶:۲۲

با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، مقامات و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس، ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای جنوب استان، مجید محمودی به عنوان اولین فرماندار شهرستان عسلویه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این مراسم بخشدار عسلویه، شهرستان شدن عسلویه را نویدبخش روزهای خوب به شهروندان و اهالی این منطقه برشمرد و گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در نخستین روزهای سال جدید شاید یکی از زیباترین و ماندگارترین خاطرات امروز مردم این خطه از ایران اسلامی شهرستان شدن این بخش باشد ، اتفاقی که برای همیشه در اذهان مردم عسلویه می ماند.

سید محمد احمدپور افزود: مهمترین خواسته های مردم عسلویه از مقامات استانی پس از استقرار فرمانداری در این منطقه استقرار ادارات شهرستانی و همچنین افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان می باشد که پس از اجرایی شدن این دو مورد حجم کثیری از دغدغه های مردم این منطقه مرتفع خواهد شد.

بخشدار عسلویه تصریح کرد:فروردین ماه یادآور خاطرات شیرینی برای مردم شهرستان عسلویه می باشد ، در فروردین ماه 1390 این منطقه شاهد قدوم پرخیر و برکت مقام معظم رهبری بود و در فروردین 92 این منطقه شاهد یک اتفاق بسیار شیرین بود و آن هم شهرستان شدن این بخش بود که امیدواریم منشاء برکات متعددی باشد.

در ادامه این مراسم امام جمعه عسلویه نیز ضمن قدردانی از همراهی مسئولین منطقه ای ، استانی و ملی در ارتقاء بخش عسلویه به شهرستان تصریح کرد: ارتقاء این بخش به شهرستان از الطاف رهبری معظم انقلاب و نتیجه پیگیری مقامات و دولتمردان خدمتگزار خصوصاً شخص رئیس جمهور محترم می باشد که شایسته تقدیر و ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد افزود: امروز برای عسلویه روزی تاریخی است ، روزی که در آن تمامی مردم عسلویه با شادمانی و شعف در کنار یکدیگر شاهد ارتقاء منطقه خود می باشند.

امام جمعه عسلویه در سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های نمایندگان سابق مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی  و مسئولین محلی و استانی در سرانجام رسیدن این اتفاق مهم ، خدمت به مردم را از مهمترین نشانه های بارز مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: فرماندار شهرستان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و محقق شدن منویات ایشان و خدمت رسانی به مردم قطعاً از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و سایر مسئولین نیز ایشان را در این مسیر یاری خواهند ساخت.

معاون سیاسی استاندار بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت ارتقاء بخش عسلویه به شهرستان گفت: ارتقاء عسلویه به شهرستان به عنوان یکی از هدایای دولت خدمتگزار به مردم این منطقه خواهد بود و امیدواریم با مستقر شدن فرمانداری در این شهرستان شاهد توسعه و رشد قابل توجه ای در این منطقه باشیم.

محمدحسن پرآور در سخنان خود در این مراسم با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه سیاسی در سال جدید افزود: مسئولین در استان بوشهر تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا شرایط لازم را جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم آورند که با یاری خداوند متعال و با خلق حماسه مردمی و مشارکت بالای آنان در انتخابات آینده ما شاهد خلق حماسه سیاسی در کشور خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: توطئه های دشمنان در تحریم ها و تهدیدات اقتصادی در سال گذشته با رهبری مقام عظمای ولایت و درایت ملت غیور و شهیدپرور به شکست انجامید و قطعاً مردم ایران اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با خلق حماسه های متعدد بار دیگر استکبار را دچار سردرگمی خواهند کرد.

اولین فرماندار عسلویه نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از حضور جمع کثیری از شهروندان شهرستان عسلویه گفت: ما در راه خدمت به مردم نجیب این منطقه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در این مراسم با حکم استاندار بوشهر ، مجید محمودی به عنوان فرماندار عسلویه ، سیدعبدالحسین رضوی زاده به عنوان معاون فرماندار عسلویه و سید محمد احمدپور به عنوان بخشدار مرکزی عسلویه معرفی شدند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید