مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه پارس خبر داد؛

مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس ارایه می شود

(چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲) ۱۱:۲۷

مدیر جذب سرمایه منطقه ویژه پارس از ارایه مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- حجت الله فریدونی با اعلام این خبر گفت: ایجاد فضای امن برای تحقق سرمایه‌گذاری در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی ،خدماتی ، فرهنگی ،توریستی، بهداشتی و ورزشی در منطقه ویژه پارس از مهمترین برنامه‌های مدیریت توسعه اقتصادی  و جذب سرمایه در سالجاری خواهد بود.

فریدونی که در حاشیه مراسم افتتاح هیجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز ،پالایش و پتروشیمی سخن می گفت ،ادامه داد: ارتباط و تعامل با سرمایه گذاران و فعالان افتصادی جهت بازدید از منطقه، گام نخست مدیریت جذب سرمایه برای معرفی مشوق ها به منظور جذب سرمایه‌های جدید خواهد بود.

 وی یادآور شد:مدیریت حذب سرمایه سازمان منطقه ویژه پارس با شناسایی پتانسیل ها و مزیت های نسبی که  در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز وجود دارد،عموم سرمایه گذارن داخلی و خارجی را به بازدید از منطقه ویژه پارس به منظور دریافت فرصت های سرمایه گذاری دعوت می کند.

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه پارس ،مجتمع بندری پارس  را از عوامل  مهم در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه خواند و افزود: این مجتمع بندری با دارا بودن توان پهلو دهی 25 فروند کشتی به صورت همزمان و تخلیه کالاهای فوق سنگین با ظرفیت 1200  یکی از شاهرگ های اصلی صادرات و واردات در منطقه ویژه پارس می باشد.

وی همچنین با اشاره به مجهز بودن فرودگاه بین المللی خلیج فارس به استاندارد های روز دنیا و توان حابجایی بیش ازیک میلیون مسافر از آن افزود:  جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی وسرعت بخشیدن به  عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرا از مهمترین اهداف راه‌اندازی این فرودگاه می باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید