به منظور رفاه حال کارکنان در قطب انرژی کشور،

مجتمع مسکونی240 واحدی درمنطقه ویژه پارس احداث می شود

(دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۱۲:۱۵

بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مجتمع 240 واحدی جهت رفاه حال کارکنان منطقه ویژه پارس احداث می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ­ـ وحید مفتخر مدیر تشریفات و امورپشتیبانی با بیان این خبر گفت: منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین مناطق کشور است و پیشرفت و توسعه این منطقه در گرو توجه به منابع انسانی با ارزش آن است و امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده رضایت کارکنان و خانواده های آنان را جلب کنیم.

مفتخر تاکید کرد: پیشرفت های بدست آمده در قطب انرژی کشور مرهون تلاش و مجاهدت های نیروی انسانی متخصص و زبده آن است و لازم است بستر های لازم برای یک جهش اساسی در توسعه این منطقه فراهم شود.

مدیر تشریفات و پشتیبانی منطقه ویژه پارس با بیان اینکه خلق یک حماسه اقتصادی در این منطقه جز با توکل بر خداوند و اعتماد به توانایی های  کارکنان صنعت نفت میسر نیست افزود: باور ما این است که همچون سالیان گذشته، امسال نیز سال افتخار آفرینی کارکنان صنعت نفت در صعود به قله های پیشرفت و سازندگی خواهد بود.

مفتخر تصریح کرد: یا توجه به افزایش روز افزون نیروی کار ضروری است زیرساخت های لازم برای پاسخگویی به نیاز های کارکنان صنعت نفت برای ایجاد انگیزه درآنان برای کار در شرایط سخت فراهم شود.

مدیر تشریفات و امور پشتیبانی در ادامه افزود: بر اساس مجوز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مجتمع مسکونی 240 واحدی و رستورانی با ظرفیت 2هزار نفر در منطقه ویژه پارس احداث می شود و به زودی کارگروه تخصصی در این حوزه برای جانمایی محل احداث تعیین خواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید