با حضور معاون بهداشت HSE و روسای بهداشت صنعتی وزارت نفت؛

نشست تخصصی کارشناسان و مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه ویژه پارس برگزار شد

(شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۱۴:۰۸

نشست تخصصی کارشناسان و مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه ویژه پارس به میزبانی مدیریت HSE سازمان منطقه ویژه انرژی پارس عصر سه شنبه (24 اردیبهشت) به مدت پنج ساعت در محل نشست مرکز همایش¬های خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این نشست تخصصی با حضور مصطفی صادق­پور ، معاون بهداشت HSE وزارت نفت، روسای بهداشت صنعتی چهار شرکت اصلی وزارت نفت و کارشناسان بهداشت کلیه شرکتهای مستقر در منطقه برگزار شد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در حاشیه این نشست گفت: وجود بیش از یکصد هزار نفر نیروی کار در منطقه ویژه انرژی پارس و قرار گرفتن این ناحیه صنعتی در کنار جامعه محلی مستلزم توجه بیش از پیش به مسایل ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی دارد.

آخوندی گفت: هدف از برگزاری این نشست تخصصی بررسی مشکلات، محدودیت­ها و مسائل مختلف بهداشت صنعتی و راهکارهای برون رفت از آن است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ایمنی و سلامت محیط کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه­های ناشی از سختی کار برخوردار است جا داشت که نشستی تخصصی با حضور متخصصان در این عرصه برگزار شود.

آخوندی با تاکید بر یکپارچه سازی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در منطقه بیان کرد: رسیدن به دید منطقی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای مدیریت بهتر در سطح منطقه از جمله موضوعات مهم مورد بحث در این نشست بود.

در ادامه این نشست چند ساعته، دغدغه­­های مختلف مدیران و کارشناسان این حوزه تخصصی در ارتباط  با بهداشت و محیط زیست در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید