جلوه ای دیگر از همدلی و نوع دوستی در پایتخت انرژی کشور،

ثبت نام از حامیان «طرح اکرام ایتام» در منطقه ویژه پارس برگزار شد

(شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲) ۱۷:۲۸

همزمان با ماه رجب ثبت نام از حامیان «طرح اکرام ایتام» شهرستان های عسلویه و کنگان در فرودگان بین المللی خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، همزمان با ماه رجب «طرح اکرام ایتام» با هدف حمایت مادی و معنوی از کودکان یتیم و بی سرپرست از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد .

یتیم نوازی و اکرام ایتام  از سنت های پسندیده در دین اسلام و شیوه انبیا بوده است  و در همین زمینه «طرح اکرام ایتام» که ادامه این سنت حسنه است حامیان این طرح با اشتیاقی وصف ناشدنی با حضور در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)  در سراسر کشور آمادگی خود را برای شرکت در این اقدام خداپسندانه اعلام می دارند.

نیکوکاران شهرستان های عسلویه و کنگان نیز در پیروی از امام اول خود علی (ع)  و به تعبیر زیبای شهریار آن« شه ملک لافتی» بار دیگر در اقدامی خدا پسندانه با ثبت نام در این طرح حمایت مادی و معنوی 39 کودک و نوجوان شهرستان های عسلویه و کنگان اعلام داشتند.

بر اساس این گزارش طرح اکرام ایتام با همکاری منطقه ویژه پارس و کمیته امدام خمینی (ره) شهرستان کنگان در محل فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  برگزار شد که در آن بسیاری از سخاوتمندان شهرستان های عسلویه و کنگان با حضور گسترده خود صحنه‌ای بی بدیل از همدلی و نوع دوستی را رقم زدند.

گفتنی است سال گذشته نیز با همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغ 300 میلیون ریال از محل طرح اکرام ایتام برای کودکان بی سرپرست جمع آوری شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید