طی یک ضیافت افطاری انجام شد؛

تقدیر وزیر نفت از خدمات متخصصان جوان صنعت نفت کشور

(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۳:۰۵

طی یک ضیافت افطاری که به همت کانون تفکر جوانان صنعت نفت برگزار شد،مهندس قاسمی از خدمات ارزشمند 23 نفر از متخصصان جوان صنعت نفت کشور تقدیر کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با بیان برخی از ضرورت های استفاده از نخبگان جوان صنعت نفت گفت: شکوفایی صنعت نفت کشور و استفاده از توان متخصصان داخلی می تواند ما را در رسیدن به اهداف متعالی نظام و خود کفایی در بسیاری از عرصه های فناوری کمک کند.

قلعه بانی جوان گرایی و شایسته سالاری در مدیریت منابع ، توسعه تکنولوژی و ارتقاء سرمایه های انسانی را ازمهمترین مولفه های مورد توجه در مجموعه صنعت نفت یادکرد و افزود: تمرکز بر تولید علم ، توجه بیشتر به بومی سازی ، بهبود روشهای بهره برداری موجود ، تولید و شناسایی فناوری های داخل و حمایت از تجاری سازی خلاقیت های نوع آورانه نخبگان می تواند ما را در این مسیر یاری دهد.

وی ادامه داد: جوانان و متخصصان وزارت نفت در سال های سخت تحریم توانستند شگفتی آفرین باشند و اختراعات و تولیدات علمی زیادی را در سطح بین المللی به نام جمهوری اسلامی ایران رقم زنند که بدون شک استفاده از این پتانسیل می تواند صنعت نفت و دیگر صنایع همسو را به تکامل و خودکفایی کامل برساند.

مهندس علی احمد زاده مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس ضمن ارائه گزارش از اقدامات یک ساله این سازمان به برخی از چالش های پیش روی صنعت در منطقه اشاره کرد و افزود:شناسایی راهکارهای انگیزه ساز منابع انسانی و توجه بیشتر به مدیریت مشارکتی و استفاده از توانمندی دستگاه های دولتی همجوار و جامعه پیرامونی بخش صنعت می تواند پاسخگویی نیازهای اساسی وزارت نفت باشد.

وی جوانگرایی و دانش محوری را از ممهترین اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس برای استفاده از ظرفیت های بالقوه دانست و افزود :راه اندازی و بهره برداری از فازهای پالایشگاهی و صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی و پارس کنگان به برکت این اعتماد هوشمندانه و خردمندانه بوده است.

 گفتنی است طی این ضیافت افطاری لوحه تقدیری به پاس تلاش ها و خدمات ارزشمند 23 نفر از کارکنان و متخصصان جوان صنعت نفت از طرف وزیر نفت اهدا شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید