تا پایان شهریورماه،

اجرایی شدن متمرکز مدیریت پسماند در منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲) ۱۳:۳۳

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مدیریت یکپارچه و متمرکز پسماندهای صنعتی در این منطقه خبر داد.

حجت الله فریدونی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم پسماندهای صنعتی حاصل از فعالیت صنایع مختلف در پایتخت انرژی کشور(عسلویه)، وجود یک مدیریت متمرکز برای دفع این پسماندها احساس می شد.
وی با بیان اینکه تا کنون پسماندهای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به صورت غیر متمرکز و توسط صنایع مختلف مدیریت شده است، تصریح کرد: مدیریت متمرکزپسماندهای صنعتی و دفع انواع زباله های بیمارستانی و شهری تا یک ماه آینده توسط یک سرمایه گذار داخلی انجام خواهد شد.
مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: منظور از مدیریت پسماند درواقع مدیریت جمع آوری، حمل و نقل، پردازش، بازیافت و یا دفع و انهدام زباله‌ها (مواد زاید) است که بصورت متمرکز در این منطقه اجرا خواهد شد.
فریدونی همچنین از احداث ساختمان اسکان 240 واحدی و یک رستوران 2000 نفری در این منطقه خبر داد و افزود: بسته سرمایه گذاری این دو پروژه آماده شده و به منظور جذب سرمایه گذار در روزنامه های کثیر انتشار برای انجام مناقصه منتشر شده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید