با حضور شرکت ملی نفت ایران

گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت برگزار می شود

(دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲) ۱۳:۱۹

یازدهمین گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت با حضور شرکت ملی نفت ایران در دو بخش علمی پژوهشی و علمی کاربردی آذر و دی ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رییس بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی گفت: یازدهمین گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت در دو بخش پژوهشی و کاربردی با محور مدیریت اثر بخش سازمان های بزرگ ایرانی برگزار می شود.

کامبیز باغبان با اعلام این که کنفرانس بین المللی مدیریت، از جمله کنفرانس های معتبر علمی و کاربردی است که در مدت ١٠ سال از سوی دانشگاه صنعتی شریف و موسسه آریانا با حضور مدیران ارشد کشور برگزار شده است، اعلام کرد: فراهم کردن زمینه ای برای تعامل و ارایه نتایج تحقیقات دانش پژوهان رشته مدیریت برای گسترش و تعمق فعالیت های تحقیقاتی و بومی کردن دانش مدیریت از اهداف این کنفرانس است.

باغبان ادامه داد: فراهم کردن زمینه ای برای حضور مدیران و پژوهشگران برای ارتقای کاربرد دانش مدیریت در سطح دانشگاه ها و بنگاه های اقتصادی و مفهوم سازی تجارب مدیریتی از دیگر اهداف این کنفرانس است.

به گفته رییس بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران، این کنفرانس می تواند زمینه را برای تعامل سیاستگزاران، مدیران و پژوهشگران برای ارتقای کاربرد دانش مدیریت در سطح کلان و تقویت فرایند بازخورد از آثار و چالش های موجود و سیاست های کلان در سطح بنگاه و سازمان های عمومی فراهم کند.

وی افزود: برای انتقال دانش مدیران مجرب و افزایش تعامل با استادان، متخصصان و سایر موسسات آموزشی در داخل و خارج از صنعت نفت، کارگروه شرکت ملی نفت ایران برای دومین بار در گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت تشکیل می شود.

باغبان در باره مهمترین برنامه ها و اهداف این کارگروه گفت: برگزاری نشست تخصصی شرکت ملی نفت ایران، ارزیابی تجارب مدیران شرکت ملی نفت ایران، برگزاری میزگردهای تخصصی با عنوان توسعه مدیریت با حضور مدیران ارشد، برگزاری کارگاه های آموزش مستند سازی تجارب ویژه مدیران و کارشناسان وهمچنین ارائه دستاوردهای مدیریتی شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه جانبی کنفرانس از مهمترین برنامه های این کارگروه است.

بر پایه این گزارش، یازدهمین گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت در دو بخش پژوهش و کاربردی پیگیری می شود که بخش علمی - پژوهشی در ٢٨ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف و بخش علمی - کاربردی ٢١ تا ٢٣ دی ماه سال جاری در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد.

مدیران، صاحبنظران و کارشناسان با ارایه تجربه های مدیریتی و ارسال دستاوردهای علمی خود در قالب مقالات علمی - کاربردی، می توانند زمینه ارتقای هرچه بیشتر سطح علمی کنفرانس را فراهم کنند.

علاقمندان می توانند تا تاریخ ٢٠مهر ماه آثار خود را به صورت الکترونیکی به دبیرخانه این کنفرانس (امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی) واقع در مرکزی  چهارم شرکت ملی نفت ایران، ارسال کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن های ٨٨٩٠٣٢٧٤ و ٨٣١٨٣٢٩٦ تماس بگیرند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید