رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد:

ضرورت انجام صحیح فعالیت ها در روابط عمومی های صنعت نفت

(شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲) ۱۶:۱۲

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت انجام صحیح فعالیت ها در روابط عمومی های شرکت های تابعه برای تحقق هر چه سریعتر اهداف تاکید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مطنقه ویژه پارس ، محمد ناصری در نخستین نشست تخصصی هم اندیشی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی که در ساختمان روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران صبح امروز(شنبه؛23 آذر ماه) با حضورمدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و روسای روابط عمومی شرکت های تابعه برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: انجام درست کارها در هر مقیاسی، افزون بر تحقق هدف، رضایت خود و اطرافیان را به همراه خواهد داشت و یکی از وظایف روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تحقق هدف های کلان وزارت نفت است.
ناصری با یادآوری و قدردانی از فعالیت و خدمات روسای پیشین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، گفت: برای دست یابی به اهداف، توقف جایز نیست و باید از تجربیات دیگران و تعریف سیاست های نوین برای ترسیم استراتژی های هدفمند استفاده کرد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه سیاست های کلان از سوی وزارت نفت تعیین و مجموعه شرکت ملی نفت ایران، در واقع وظیفه درست انتقال دادن تعریف اهداف و اجرای آنها را به عهداه دارد، گفت: با نگاه حرفه ای تصمیم گیرندگان می توان کیفیت عملکرد مجموعه روابط عمومی های صنعت نفت را ارتقا داد.
ناصری از روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه خواستارهمگرایی و ایجاد وحدت رویه بیشتر شد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران بر ایجاد تعامل سازنده و کارآمد بین مجموعه روابط عمومی های شرکت های تابعه به منظور دستیابی به اهداف تاکید کرد.
همچنین غلامحسن منصوری نژاد؛ مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، که در این نشست حضور داشت، به عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوه ها و ابزارهای جدید برای اطلاع رسانی و خبر رسانی در جهان گسترده شده، لذا بایستی تمامی روابط عمومی ها در صنعت نفت به آخرین ابزارها، دستاوردها و شیوه های خبر رسانی مجهز باشند.
وی بر جامعیت، دقت و صحت اخبار منتشر شده تاکید و تصریح کرد: اطلاع رسانی در فرهنگ و سنت، متون دینی و تاریخی کشور ایران جایگاه ویژه ای دارد، لذا اصل خبر و اطلاعات باید به صورت امانت به مخاطب منتقل شود.
رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در بخش دیگر سخنان خود بر ایجاد همدلی در روابط عمومی های تابعه شرکت ملی نفت ایران و حرکت در یک مسیرمشخص تاکید کرد.
امیرمحمد منطقی؛ رئیس امور همایش ها، نمایشگاه ها، تبلیغات و تولید فیلم در شرکت ملی نفت ایران، تبیین اهداف، چشم انداز، ماموریت و سیاست های راهبردهای روابط عمومی های شرکت های تابعه، اتخاذ روش های کارآمد تبلیغاتی، بررسی کیفیت و کمیت خدمات پشتیبانی را از اهم موضوعات نخستین نشست تخصصی هم اندیشی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی عنوان کرد.
وی همچنین، مدیریت منسجم و کارآمد با توجه به تفکیک وظایف مختلف براساس فنون روابط عمومی، اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی کارآمد را ازدیگر موضوعات مهم نخستین نشست تخصصی هم اندیشی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی معرفی کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید