عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تشریح کرد؛

نقش بی بدیل مهندس نصوری در قهرمانی تیم دریانوردان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲) ۱۴:۱۷

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به حمایت های سازمان منطقه ویژه پارس از تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گفت: نقش مهندس نصوری در قهرمانی تیم دریانوردان بوشهر در لیگ برترفوتبال ساحلی کشور بی بدیل بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عضو شورای شهر بوشهر  ضمن تبریک قهرمانی تیم دریانوردان بوشهر در لیگ ساحلی کشور از حمایت مالی مدیرعامل منطقه ویژه از این تیم قدردانی کرد.

ندا عبداله زاده در نشست علنی شورای شهر بوشهر گفت: مهندس نصوری مدیرعامل منطقه ویژه پارس در شرایطی حساس به کمک تیم دریانوردان آمد و توانست سهم بسزایی در این قهرمانی غرورآفرین داشته باشد که این حضور و مساعدت همیشه در اذهان ورزشکاران و ورزش دوستان ماندگار خواهد بود.

 این ورزشکار و عضو تیم ملی فوتبال بانوان افزود: امید می رود تمامی مدیران و دستگاههای اجرایی استان با الگو قرار دادن این حرکت سازمان منطقه ویژه پارس در حمایت از قهرمانان و ورزشکاران کمر همت بسته و سعی در توسعه ورزش این استان داشته باشند.

گفتنی است که  تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی بوشهر برای دومین بار به قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران دست یافت.این تیم در دیدار برگشت فینال این مسابقات که در یزد برگزار شد، با تساوی 3 بر 3 دریانوردان و گلساپوش خاتمه یافت.
دریانوردان در بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 تیم یزدی را شکست داده بود که به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، پیروز این دیدار شناخته شد.

تیم فوتبال دریانوردان بوشهر با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و تحت عنوان دریانوردان پارس جنوبی در لیگ برتر مسابقات فوتبال ساحلی حضور یافته بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید