در طلیعه سی و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی؛

جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس برگزار می شود

(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲) ۱۱:۰۱

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان منطقه ویژه پارس همزمان با جشن سی و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ‎‏، مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیران ،‌بازنشستگان و کارکنان سازمان در سالن همایش های خلیج فارس 15 بهمن ماه برگزار میگردد.

حسین قربانی رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس بازنشستگان صنعت نفت را سرمایه هایی ارزشمند و گرانبها جهت اعتلا و بالندگی این صنعت دانست و عنوان داشت : پیشرفت های حاصل شده در پایتخت انرژی کشور ‏،‌نتیجه چندین دهه خدمت این عزیزان در پیشانی جهاد اقتصادی کشور دانست که موجبات استقلال و خودکفایی ایران اسلامی را فراهم ساخته اند.

وی  با ابراز تشکر از تمامی فرهیختگان صنعت نفت ،‌برگزاری این مراسم را گامی  مهم و موثر در جهت هم افزایی نیروهای انسانی و زمینه ساز انتقال دانش از نسل دیروز به معماران فردا باشد .

حسین قربانی همچنین با تقدیر از نقش خانواده های بازنشستگان در به ثمر رسیدن طرح های بزرگ ملی و فرا ملی واقع در پایتخت انرژی کشور و صبوری آنان در تحمل ایام خدمت همسر در مناطق نفتی ‏‌،‌ابراز امیدواری کرد،‌ایام بازنشستگی این عزیزان با تمهیداتی که سازمان اندیشیده است  ،‌به نحوی شایسته سپری گردد و قسمتی از زحماتی که این خانواده ها متحمل گردید ها ند اجر نهاده شود.

در پایان وی ضمن برشمردن جزئیات برنامه جشن تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه ویژ ه پارس ‏،‌خواستار  استفاده از دانش،تجارب و مهارتهای گرانقدر این سرمایه های واقعی صنعت نفت در پیشبرد اهداف والای صنعت بالنده نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید