گامی بلند،در توسعه حمل و نقل پایتخت انرژی کشور؛

شهرک حمل و نقل کالای منطقه ویژه پارس افتتاح شد

(یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲) ۱۲:۱۵

شهرک حمل و نقل کالای منطقه ویژه پارس، در راستای توسعه ، تجمیع و تسهیل خدمات حمل و نقل پایتخت انرژی کشور همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، آیین افتتاح شهرک حمل و نقل کالای منطقه ویژه پارس صبح امروز ( یکشنبه 20 بهمن ماه) با حضور جانشین مدیرعامل منطقه ویژه پارس، مدیرمنطقه ای پارس جنوبی شرکت نفت و گاز پارس ،مدیرعامل عملیات غیرصنعتی پازارگاد، حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر و مسئولین محلی شهرستان عسلویه به همراه جمعی از مدیران شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس و مدیران شرکت های حمل و نقل برگزار شد.

جانشین مدیرعامل در اموراجرایی منطقه ویژه پارس در این آیین با یادآوری روزهای خاطره  ساز دهه مبارک فجر و تبریک این ایام گفت:پایانه حمل و نقل به عنوان بخشی حیاتی در حوزه ترابری است که ارتباط و همبستگی ترابری برون منطقه ای و درون منطقه ای را میسّر می سازد.

مهندس دولتی زاده افزود:برخورداری از زیرساخت های لازم خدماتی و رفاهی برای رانندگان ، برخورداری از سامانه های نوین ارتباطی خصوصاً سامانه های حمل و نقل هوشمند ، برخورداری از خدماتی همچون حضور بانک ها ، نمایندگان بیمه ، پست ، فروشگاهها ، مسجد و دفاتر خدماتی دولت الکترونیک از دیگر مزایای این شهرک می باشد که بمنظور رفاه شرکت ها و سرمایه گذاران طراحی شده است.

وی با اشاره به سایر امتیازات این شهرک تصریح کرد: در این شهرک که قابلیت ورود همزمان 500 کامیون در محوطه و پارکینگ ها وجود دارد کلیه خدمات مورد نیاز به رانندگان و صاحبان کالا بصورت ویژه فراهم شده است.

جانشین مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ادامه خاطرنشان ساخت: این پروژه در سال 1382 با هدف تمرکز و کنترل عملیات حمل و نقل و با ظرفیت جابجایی حداقل بیست میلیون تن محصولات تولیدی در سال و استقرار 21 شرکت حمل و نقل کالا طراحی و مصوب گردید که برنامه های توسعه ای نیز در آن گنجانده شده است.

مهندس دولتی زاده در خصوص سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه نیز گفت : تاکنون مبلغی بالغ بر 250 میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری شده است که از این مبلغ تا کنون سازمان منطقه ویژه پارس 100 میلیارد ریال جهت بسترسازی زیرساخت های این شهرک اختصاص و هزینه کرده است.

لازم به ذکر است ، شهرک حمل و نقل کالا در زمینی به مساحت 35 هکتار واقغ در منتهی الیه شرقی منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید