با حضور رئیس سازمان حراست صنعت نفت؛

آیین تودیع و معارفه رئیس حراست ارشد منطقه ویژه پارس برگزار گردید

(دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲) ۱۲:۰۱

آیین تودیع و معارفه رئیس حراست ارشد منطقه ویژه پارس با حضور رئیس سازمان حراست صنعت نفت ، مدیران شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و امنیتی استان بوشهر و شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این مراسم با قدردانی از زحمات ناصر رضاعلی رئیس سابق حراست ارشد منطقه ویژه پارس، با حکم رئیس سازمان حراست صنعت نفت ،مجید محمودی به عنوان  رئیس حراست ارشد منطقه و رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب گردید.

در این آیین، رئیس سازمان حراست صنعت نفت با اشاره به جایگاه حراست در تامین امنیت جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در صنعت بالنده نفت گفت: ایجاد امنیت به عنوان یکی از  مهمترین مولفه ها همواره در اولویت قرار دارد.

هوشنگ ایزدی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است امید می رود همگان با عزم خود در راستای تحقق این دو گام مهم قدم بردارند.

وی تصریح کرد: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک سند راه باید مورد توجه قرار گیرد و مردم و مسئولین در کنار یکدیگر در راستای اجرایی شدن این سیاستها باید نقش آفرینی کنند.

تودیع و معارفه رئیس حراست منطقه ویژه پارس 16

رئیس حراست صنعت نفت در این مراسم با قدردانی از زحمات رضاعلی در مدت زمان حضور در حراست ارشد منطقه ویژه پارس وی را یکی از مدیران توانمند حراست صنعت نفت کشور برشمرد و در خصوص انتخاب مجید محمودی به عنوان رئیس جدید حراست ارشد منطقه ویژه پارس نیز خاطرنشان ساخت: محمودی به عنوان یکی از کارشناسان و مدیران باسابقه حراست صنعت نفت می باشد که با داشتن قریب به دو دهه سابقه توانسته تمامی رده های حوزه حراست صنعت نفت را سپری کند و اکنون با کوله باری از تجربه می تواند در حراست ارشد منطقه ویژه پارس اثرگذار باشد.

تودیع و معارفه رئیس حراست منطقه ویژه پارس 18

تودیع و معارفه رئیس حراست منطقه ویژه پارس 19

در این مراسم ناصر رضاعلی رئیس سابق حراست ارشد منطقه ویژه پارس و مجید محمودی رئیس حراست ارشد منطقه ویژه پارس به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

تودیع و معارفه رئیس حراست منطقه ویژه پارس 11

گفتنی است در این مراسم از زحمات احمد سعیدی سرپرست حراست ارشد منطقه ویژه پارس نیز با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید