با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی انجام شد

افتتاح مدرسه علی ‌ابن ابی‌طالب(ع) کنگان با اعتبار 40 میلیارد ریال

(یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲) ۰۹:۲۷

در آیینی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مدرسه علمیه علی ‌ابن ابی‌طالب(ع) کنگان با اعتبار 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،بعد از ظهر دیروز در آیینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و جمعی از مسئولان استان بوشهر، مدرسه علمیه علی‌ ابن ‌ابی‌طالب (ع) در 2 طبقه با زیربنای 3 هزار و 950 متر مربع با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه کنگان در این مراسم با تقدیر از عنایات رهبری معظم انقلاب اظهار داشت: سفر پر خیر و برکت معظم له همواره در تاریخ غرور آفرین مردمان ولایتمدار این استان و این خطه ماندگار خواهد ماند.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: استان بوشهر از دیرباز علما و فقهای بزرگی داشته که مرحوم آیت‌الله حاج میرزا احمد گنخکی، حضرات آیات پورفاطمی، شیخ عباس و شیخ محمد ملاحسن و در عصر حاضر حضرات آیات حسینی بوشهری و صفایی بوشهری از جمله ستارگانی از علم در استان هستند که می‌درخشند.

وی همچنین از تلاش موسس حوزه علمیه حجت‌الاسلام شیخ عباس عاشوری و مرحوم حجت‌الاسلام مرتضی میرزایی مدیر سابق حوزه تقدیر کرد.

در این مراسم همچنین از طریق ویدئو کنفرانس و توسط حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، پروژه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر سیراف با زیربنای 920 متر مربع با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 800 میلیون ریال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی با زیربنای 920 متر مربع با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و پل ارتباطی ولایت (عسلویه به بساتین) به طول 500 متر و کنار گذر به طول 750 متر با اعتبار 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: فارس



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید