مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد

(یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳) ۱۶:۰۹

مهدی یوسفی با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رکن الدین جوادی در این حکم خطاب به مهدی یوسفی آورده است: در راستای بکارگیری مدیران جوان و نظر به تجربیات، قابلیت ها وآشنایی جنابعالی با نیازها و توسعه در منطقه پارس جنوبی و با توجه به مصوبه هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می شوید.
معاون وزیر نفت در ادامه این حکم آورده است: نظر به حساسیت و اهمیت توسعه و اداره پارس جنوبی و نقش بی بدیل آن در اقتصاد کشور ضرورت دارد با باز تعریف نقش منطقه ویژه و تجدید سازمان و ساختار آن شرکت، جذب و بکارگیری نیروهای توانمند و ذیصلاح، در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، شتاب بخشیدن به توسعه صحیح و حرفه ای منطقه اقدامات عاجل معمول فرمایید.
جوادی با توجه به اهمیت و جایگاه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس خواستار اقدام لازم و به موقع در بررسی روند توسعه منطقه با اهداف و ماموریت های آن و ارایه گزارشی از موارد ضروری برای بهبود، باز تعریف و تبیین مجدد نقشه راه توسعه منطقه، تعریف و تدوین حدود رابط و مسئولیت ها با شرکت ها و سازمان های مرتبط با صنعت نفت و اعمال مدیریت مناسب برای پشتیبانی از آنها و تعریف روابط با شرکت های مستقر و یا فعال بخش خصوصی شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، ارایه های جذب سرمایه، تعریف برنامه های ضروری برای توسعه با همکاری مدیریت های برنامه ریزی تلفیقی شرکت های ملی نفت، ملی گاز، ملی صنایع پتروشیمی را از دیگر اقدامات لازم، به موقع و مورد تاکید عنوان کرد.

جوادی ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرده است، ضرورت دارد ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت آن سازمان و راهکارهای بهبود ارتقا ماموریت ها و انجام وظایف شرکت برای طرح در هیئت مدیره را ارایه فرمایید.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات فراوان و بی دریغ مسعود نصوری در دوران تصدی مدیر عاملی سازمان منطقه ویژه پارس قدردانی کرد.



منبع: nioc.ir

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید