مهندس یوسفی؛

رشد و توسعه منطقه ویژه پارس نیازمند چابک سازی سازمانی است

(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۲۵

مهندس یوسفی مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه پارس گفت: اصلاح فرآیند ها و چابک سازی سازمانی و بازتعریف ماموریت سازمان منطقه ویژه پارس مسیر توسعه پارس جنوبی را شتاب می بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،مهندس یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تقدیر از پیام های تبریک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دیگر ائمه جمعه سراسر استان گفت:  بدون اغراق پس از اعلام عمومی خبر انتصاب مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه پارس شاهد ارسال پیام های سراسر لطف همه عزیزان از حضور بنده در این مسئولیت بوده ام و امیدوارم با عنایات پرودگار متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و راهبرد های دولت تدبیر و امید با همکاری همه مسوولان استانی بتوانم  نقش موثری در روند توسعه استان و پارس جنوبی ایفا نمایم.

وی افزود:  پارس جنوبی و صنعت نفت بیش از پیش نیازمند همکاری همه مسوولان است تا بتوان با یک برنامه ریزی منسجم و مبتنی بر واقعیات باعث شکوفایی اقتصادی در استان و  رشد و توسعه پایدار در پارس جنوبی شویم.

مهندس یوسفی با بیان اینکه هم اکنون زمان آزمون و خطا نیست گفت: ما نیازمند یک ساختار سازمانی قوی و چابک برای تسریع در پشتیبانی از طرح های توسعه ای پارس جنوبی هستیم و امیدوارم این امر به زودی محقق شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه تلاش جهت توسعه اقتصادی قطب انرژی کشور جز با تکیه بر توان نیروهای داخلی امکان پذیر نیست گفت:سازمان منطقه ویژه پارس در راستای ماموریت اصلی خود و به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران از هیچ کوششی در ارتقای مولفه های تاثیرگذار توسعه در این منطقه از کشور دریغ نخواهد کرد.

وی افزود:طراحی ،مهندسی ،ساخت و اجرایی طرح ها و پروژه های زیر بنایی از قبیل  آب،برق،گاز مخابرات ،فرودگاه و بندر از مهمترین ماموریت های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس در آغاز تاسیس بوده که خوشبختانه ابن مهم هم اکنون محقق شده است.

مهندس یوسفی ادامه داد: لازمه دستیابی به توسعه پایدار در این منطقه از کشور ارزیابی و اصلاح فرآیندها و بازبینی در ماموریت های سازمانی است تا بتوان با چابک سازی سازمانی و استفاده از فرصت های بالقوه در منطقه ،مسیر توسعه هموار شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد: ما نیازمند یک تحول اساسی در ساختار و نگرش خود به دینفعان کلیدی در منطقه هستیم تا بتوانیم با بسیج قابلیت های اساسی ،علاوه بر پاسخگویی در برابر دریافت کنندگان خدمات سازمان ،رشد و توسعه در منطقه نیز تحقق یابد.

وی بکارگیری ظرفیت های بالقوه سازمانی،پاسخگویی به تغییرات محیطی و اجتماعی و انسجام درون سازمانی و برون سازمانی را از مولفه های مهم در چابک سازی سازمانی بر شمرد و افزود:در ساختار سازمانی جدید ضمن انعطاف پذیری و توجه به نیازها و خواسته های دینفعان کلیدی منطقه باید چشم انداز رشد و توسعه منطقه را نیز مورد توجه قرار دهد که این امر نیازمند همراهی تمام مردم و مسوولان است.

مهندس یوسفی در پایان با بیان اینکه در آینده ای نزدیک فرآیند های جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس مورد بازبینی قرار می گیرد افزود:اعتقاد ما بر این است که علاوه بر کاهش زمان فر آیند بررسی و رسیدگی به درخواست های سرمایه‌گذاری باید با ارایه خدمات و مشوق های سرمایه‌گذاری میزان جذب سرمایه داخلی و خارجی را در منطقه افزایش دهیم .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید