طی مراسمی؛

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه معرفی شد

(پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳) ۱۱:۴۲

طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان بوشهر ،احمد ناصر زاده به عنوان اولین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان شهرستان عسلویه،مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و دیگر کارکنان اداری و قضایی استان بوشهر برگزار شد ،احمد ناصر زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه معرفی شد.

حیدر بحرانی رییس کل دادگستری استان بوشهر در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت:دادگاه شهرستان عسلویه تاکنون به عنوان یک بخش اداره می شده است که از امروز دادگاه این شهرستان از بخش به شهرستان ارتقا می یابد.

وی با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه با لحاظ قرار دادن معیارها و شاخص های شهرستان علسویه انتخاب شده است افزود: شهرستان عسلویه از امنیت بالایی در استان برخوردار است که این نشان از عملکرد صحیح مسوولان این شهرستان دارد که امیدواریم با استقرار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه این روند مطلوب ادامه یابد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر  امنیت و آرامش را شاخص مهمی در جامعه دانست وافزود:احساس امنیت در جامعه و برقرای امنیت از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است و در صورت نبود این شاخص مهم جامعه انسانی، پیامد های منفی و و جنبه روانی این موضوع، آرامش از جامعه سلب می شود.

بحرانی افزود: ما در قبال همه مسائل جامعه مسئول هستیم و لازم است در این مسیر با همکاری سایر مسوولان مشکلات مردم را حل کنیم و دستگاه قضایی در سایه تعامل با سایر دستگاه های اجرایی می تواند به خوبی مشکلات مردم را حل کند

وی با تشریح وظایف دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت:کشف، شناسایی،تعقیب و نظارت بر روند رسیدگی به جرایم مجرمان از وظایف مهم داستان است که در برخی از مواقع  که حقوق مردم نادیده گرفته شود  وی باید به عنوان مدعی العموم در آن موضوع ورود کند .

مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: وزرات نفت و قوه قضاییه در تمامی زمینه ها با هم همکاری می کنند که امیدوار هستیم این روند مطلوب همچنان ادامه یابد.

یوسفی با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت تاکنون حدود یک میلیارد تومان برای تجهیز دادگستری شهرستان عسلویه پرداخت کرده است افزود: مردم این منطقه همواره میزبان خوبی برای صنعت نفت بوده اند که امیدواریم با راه‌اندازی دادگستری شهرستان عسلویه بسیاری از مشکلات مردم رفع شود.

وی با بیان اینکه انسان خلیفه الله در زمین برای برقراری عدالت است افزود: در دین اسلام سفارش زیادی به برقراری عدالت در جامعه شده است که این وظیفه خطیر در جامعه ما بر عهده دستگاه قضایی است و قضات نیز در این زمینه با استفاده از وظایف و اختیارات قانونی و بر اساس قانون برای احقاق حق مردم تلاش کنند .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید