ساخت پنل هوشمند HOT LINE در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

(پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳) ۱۸:۰۲

رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساخت پنل هوشمند HOT LINE برای نخستین بار در کشور در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مطنقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مهندس قاسم صدرزاده با بیان این خبر گفت: این پروژه به مدت یکسال در واحد مخابرات با هدف رفع عیوب سیستم HOT LINE در واحدهای مختلف پالایشگاهها طراحی و اجرا گردید. 

وی به مزایای اجرای این پروژه اشاره نمود و افزود: مشخص نمودن قطعی خطوط به صورت آلارم و فلاشر برای هر خط و تلفن، استفاده از تلفن هایی با کیفیت مرغوب ،بدون شماره گیر و دارای زنگ مناسب، تعبیه نمایشگر LED برای هر تلفن و کمک به کابر جهت تشخیص واحد تماس گیرنده، نشان دادن اشغال بودن خط، استفاده از یک پنل برای نصب کلیه تلفن ها و تعبیه یک تلفن ذخیره به منظورجایگزینی با تلفن های خراب از جمله این مزایا می باشد. 

رئیس ICT مجتمع با بیان اینکه خطوط HOT LINE در کلیه واحدها از جمله اتاق کنترل مرکزی، آتش نشانی، ارسال گاز، آب و برق و بخار، کلینیک و مرکز پیام تمامی پالایشگاهها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند اظهار داشت: با بررسی های انجام شده بر روی این سیستمها، موفق به کشف معایب این خطوط شدیم و تلاش برای ساخت پنل جدید را آغاز کردیم. 
مهندس صدرزاده در پایان اذعان نمود: ساخت پنل هوشمند HOT LINE در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نمونه داخلی و حتی خارجی نیز ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید