تکذیبیه روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در خصوص یک خبر

(یکشنبه ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۸:۰۸

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تکذیب خبر منتشره در شبکه های اجتماعی مبنی بر ملزم بودن شرکت های مستقر در منطقه ویزه پارس در اجرای طرح تردد (1-1) پیگرد قانونی این موضوع را برای خود محفوظ می داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،بر اساس اطلاعات واصله اخیراً در برخی از شبکه های اجتماعی خبری به نقل از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس منتشر شده که در این خصوص روابط عمومی این سازمان ضمن تکذیب این خبر  پیگرد قانونی را در این خصوص برای خود محفوظ می داند.

 در خبر یاد شده به نقل از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آورده شده است" که تمامی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس موظف به اجرای طرح تردد (1-1) می باشند و پتروشیمی پارس اولین شرکت مستقر در منطقه می باشد که موظف به اجرای این طرح تا پایان مرداد ماه جاری خواهد بود "

پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان یکی از پایگاه های معتبر و قابل استناد در منطقه پارس جنوبی شناخته می شود و بدیهی است سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان یک ارگان دولتی ،پیگیری این موضوع از مجاری قانونی تا حصول نتیجه متعهد خواهد بود .

گفتنی است نحوه تردد کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس تابع قانون و مقررات آن شرکت ها می باشد و سازمان منطقه ویژه پارس هیچگونه نقشی در این زمینه ندارد.

خبر جعلی

* توضیحات: خبر منتسب به مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که فرد یا افرادی با استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس و الصاق آن به سایت سازمان منطقه ویژه پارس به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید