اجرای عملیات زیر سازی و قیر پاشی بخشی از بزرگراه دیر-بوشهر+تصاویر

(پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳) ۱۴:۵۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویزه پارس صبح امروز چهارشنبه 9مهرماه همزمان با آغاز زیر سازی و قیر پاشی بخشی از بزرگراه دیر - بوشهر، از شروع فصل تازه ای از آغاز به کار این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عملیات زیرسازی و قیر پاشی بخشی از بزرگراه دیر- بوشهر به عنوان پروژه مشترک وزارت خانه های نفت و راه و مسکن و شهرسازی پس از وقفه ای طولانی از سر گرفته شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین آغاز اجرای عملیات زیرسازی بخشی از  بزرگراه دیر- بوشهر، ضمن اشاره به اهمیت این بزرگراه از جهت سهولت دسترسی مناطق سه گانه پارس 2،1 و3 ، اجرای این پروژه را از نظر تسهیل در انجام پروژه های صنهت نفت در منطقه کلیدی خواند.

مهندس یوسفی همچنین در ادامه گفت، بزرگراه دیر به بوشهر در قالب پروژه های عام المنفعه صنعت نفت در استان بوشهر است که با بهره برداری از آن شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده ای در این منطقه حادثه خیز خواهیم بود.

گفتنی است پروژه بزرگراه دیر به کنگان از جمله پروژه های مشترک صنعت نفت و وزارت راه و ترابری به طول 180 کیلومتر است و در فاز اول 9 کیلومتر از آن آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت. 

افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 1 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 6افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 5 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 2 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 4 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 3 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 8 افتتاح بزرگراه دیر بوشهر 7

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید