گام های بلند زیست محیطی در منطقه ویژه پارس؛

آغاز جمع آوری گوگردهای پراکنده در منطقه پارس جنوبی

(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳) ۱۶:۴۵

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه اندازی رسمی انبار مکانیزه صادراتی گوگرد در مجتمع بندری پارس با هدف رفع دغدغه های زیست محیطی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس یوسفی در نشست تخصصی راه اندازي نخستین انبارمکانیزه گوگرد در عسلویه با اعلام این خبر تصریح کرد: انبار مکانیزه صادراتی گوگرد با هدف کمک به رفع بخشی از دغدغه های زیست محیطی و همچنین تسهیل شرایط جهت تسریع در عملیات صادرات گوگرد از پایتخت انرژی کشور در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسمی خواهد رسید. 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان ساخت : شروع بکار این انبار می تواند علاوه بر صرفه جویی های متعدد در کاهش زمان و هزینه های جابجایی گوگرد  نیز نقش آفرین باشد.

مهندس یوسفی افزود: با شروع بکار این انبار و بهره برداری از آن صادرات گوگرد به روش مکانیزه دنبال خواهد شد.

پس از این نشست تخصصی که مدیران مرتبط در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس و پیمانکار طرح نیز حضور داشتند، عملیات انبارش گوگرد در فضای مسقف انبارمکانیزه به منظور آمادگی راه اندازی رسمی انبار مذکور آغاز شد.

گفتنی است در طول سالهای گذشته گوگرد تولیدی واحدهای مختلف پالایشگاهی در انبار روباز شمال مجتمع جنب اتوبان مسیر بوشهر- بندرعباس نگهداری می شده است.

 انبار مکانیزه گوگرد 5

انبار مکانیزه گوگرد 11

انبار مکانیزه گوگرد 2

انبار مکانیزه گوگرد 1

انبار مکانیزه گوگرد 15

انبار مکانیزه گوگرد 12

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید