با بستر سازی صنعت نفت ؛

تحصیل سه هزار دانشجو در دانشگاه بین المللی پیام نور مرکز عسلویه

(چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳) ۱۴:۰۹

رئیس دانشگاه بین المللی پیام نور مرکز عسلویه گفت : سه هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، دکتر سید یونس محمدی با اعلام این خبر گفت: این تعداد دانشجو در 10رشته کارشناسی ارشد و قریب به 30 رشته کارشناسی در این مرکز دانشگاهی در حال کسب علم اند.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی عسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) یکی از سه دانشگاه های بین المللی پیام نور در ایران می باشد و این دانشگاه در چند سال اخیر چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی با توجه به همجواری با منطقه ویژه اقتصادی پارس و توجه و حمایت های مسؤلان مربوطه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است

 دکتر محمدی در ادامه افزود : نحوه ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی بدون کنکور و فراگیر و در مقطع کارشناسی ارشد هم از طریق کنکور کارشناسی ارشد دولتی و هم بصورت فراگیر می باشد که در دو سال اخیر استقبال چشم گیری از این دوره ها به عمل آمده است. هم اکنون50 در صد دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه بومی هستند و 50در صد بقیه را نیز کارکنان شاغل در منطقه ویژه پارس تشکیل می دهند.

آزمون استخدامی پتروشیمی  9

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به حمایت های صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس از این دانشگاه به منظور بستر سازی جهت بهبود فعالیت ها و روند آموزشی خاطرنشان ساخت: با حمایت های صورت گرفته از این مرکز آموزشی این دانشگاه اکنون با پذیرش دانشجویان در 10رشته مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی در حوزه تحصیلات تکمیلی استان محسوب می گردد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید