مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بازدید از مراکز بهداشتی جم و منطقه ویژه پارس؛

رسیدگی به وضعیت درمان در مناطق عملیاتی اولویت اصلی سازمان بهداشت و درمان است

(چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۳:۱۸

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت:رسیدگی به وضعیت درمان در مناطق عملیاتی اولویت اصلی سازمان بهداشت و درمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت در بازدید از مراکز بهداشتی منطقه ویژه پارس و جم گفت : رسیدگی به وضعیت درمان در مناطق عملیاتی از اولویت های اصلی سازمان بهداشت و درمان است و شرکت ملی نفت پروژه "تروماسنتر" را به عنوان طرح اصلی درمان برای منطقه پارس جنوبی در نظر گرفته است که تا زمان راه اندازی این طرح، با توسعه خدمات در مراکز درمانی درون سایت ها و همچنین بیمارستان توحیدجم ، سعی در پاسخگویی به این نیازهای درمــانی خواهد شد.

دکتر سمیع گفت: ساخت و راه اندازی "یونیت های سوختگی" در پالایشگاههای گازی و مجتمع های پتروشیمی ، که خدمات درمان استاندارد را به مصدومین احتمالی سوختگی ارائه می دهد ، از جمله این طرحها می باشد.

دکتر سمیع همچنین جلسه ای مشترک با حضور مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مهندس منبتی مدیرعملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید، در محل این بیمارستان داشت.

در این جلسه نیز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بر شمردن اهمیت استراتژیک منطقه پارس جنوبی گفت : " پیشنهاد می شود شرکت های اصلی مستقر در منطقه در جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی، نیازهای آتی در بخش بهداشت ودرمان را بررسی و نقش هر شرکت در پشتیبانی از این طرحها را مشخص نمایند".

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز ضمن استقبال از این طرح گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیازهای فوری بخصوص در بخش پرستاری و پیراپزشکی دارد که با کسب مجوزهای لازم ، نیروی های مورد نیاز در اختیار این بهداری قرار خواهد گرفت.دکتر سمیع همچنین از توسعه بخش های فوق تخصصی در رشته های غدد و گوارش در آینده ای نزدیک در بیمارستان توحید خبر داد.

خبر با اندکی تلخیص برگرفته از  روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید