طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

سرپرست مدیریت طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد

(شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵) ۱۰:۲۲

طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمید قاسمی ده‌چشمه به عنوان سرپرست مدیریت طرح های مهندسی این سازمان منصوب شد.

جناب آقای حمید قاسمی ده‌چشمه
 
 
نظر به تخصص و تجربه مفید جناب عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت طرح‌های مهندسی منصوب می‌شوید. جایگاه ویژه این مدیریت به عنوان محور اصلی هدایت و راهبری طرح‌ها و پروژه‌های سازمان، نقش این مجموعه را در تحقق رسالت سازمان به ویژه در جایگاه حاکمیت منطقه ویژه در پیشبرد برنامه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌های منطقه، جهت آماده‌سازی بسترهای مورد نیاز سرمایه‌گذاری به وضوح نمایان نموده است. از این‌رو به جناب عالی مأموریت داده می‌شود تا با توجه به شرح وظایف سازمانی در حوزه مهندسی و نیز جهت تحقق عملیات مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سایر مصوبات قانونی، نسبت به طراحی و اجرای پروژه‌های مرتبط اقدام نموده و با همکاری مدیریت‌های مناطق سه گانه، نسبت به پیگیری موارد زیر اهتمام ورزید:
در اولویت ویژه قراردادن مصوبات سفر مقام معظم رهبری و تفاهم نامه‌های سازمان با دستگاه‌های اجرایی در جهت تسریع و تکمیل طرح و اجرای منویات معظم له در این منطقه با هدف برآوردن انتظارت قانونی جامعه محلی و صنعت نفت.
 
 انجام مطالعات مربوط به پروژه‌های سرمایه‌ای و زیرساختی و نیز مطالعات امکان سنجی، پایه و تفصیلی طرح‌ها و پروژه‌ها.
پیگیری مداوم و اجرای طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نیز نظارت بر طرح آمایش نواحی حوزه نفوذ مناطق پارس جنوبی، کنگان و شمالی با همکاری مدیریت برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌ها.
ارتقاء سطح خدمات فنی و مهندسی قابل ارائه به واحدهای مهندسی و ساختمان مناطق سه‌گانه و نیز تهیه و مستندسازی نقشه‌ها   و اسناد فنی پروژه‌ها.
 اولویت بندی پروژه‌های توسعه‌ای مطالعه، طراحی، تهیه اسناد مناقصه و پیگیری انجام تشریفات قانونی برگزاری مناقصه و نظارت عالیه بر انجام فعالیت‌های اجرایی طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق سه گانه جهت تکمیل به موقع، با کیفیت و اقتصادی آن‌ها.
 
ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای مهندس سیدمحی الدین جعفری در طول سرپرستی این مدیریت، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم نهایت تلاش را معمول داشته و ضمن رعایت مقررات و قوانین شرکت ملی نفت ایران و با بهره‌مندی از توانمندی‌ها و تعامل با ذی‌نفعان کلیدی جهت اجرای رسالت سازمان در جایگاه حاکمیت زیرساختی آن در مدیریت توسعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موفق باشید.

 

 

                                                          مهدی یوسفی

                                                            مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید