دو سال زودتر از موعد مقرر؛

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای خلیج فارس در دهه ی فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید

(یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵) ۱۵:۵۲

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای خلیج خلیج فارس که قرار بوده 4 ساله به سرانجام برسد با تلاش های مهندسان و متخصصان منطقه ویژه پارس در دهه ی فجر امسال ( طی 22 ماه) به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه بازدید از این طرح عمرانی که نقش مهمی در بهبود فرآیند ترافیکی در پایتخت انرژی کشور ایفا خواهد کرد گفت: این پروژه براساس مهندسی ارزش تماماَ‌ از تنظیم شرح کار تا طراحی  توسط مهندسان و کارشناسان مدیریت پارس 1 صورت گرفته است.

حجت الله فریدونی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جهت اجرای مطلوب این پروژه و همچنین با هدف کاهش مدت زمان اجرای پروژه ،‌اکیپ های فعال در این پروژه در سه شیفت کاری فعالیت داشته اند که این اتفاق در حوزه طرح های عمرانی و جاده ای کم نظیر بوده است.

راه انحرافی از بزرگراه کشوری 5

وی با اشاره به تقلیل مدت زمان اجرای این پروژه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده افزود: این پروژه که در ابتدا قرار بود در 4 سال به سرانجام برسد با برنامه ریزی های اصولی مدت زمان آن از 4 سال به 22 ماه کاهش یافته است.

فریدونی با اشاره به زمان راه اندازی این پروژه گفت: راه اندازی کامل تقاطع غیرهمسطح شهدای خلیج فارس همزمان با دهه ی فجر امسال صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است از امروز با توجه به اجرای فعالیت های پایانی طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهدای خلیج فارس(ورودی شمالی منطقه ویژه پارس) خدمات ترافیکی در مسیر محور بزرگراه بوشهر - بندرعباس(ابتدای بلوار ابن سینا) تا پایان این پروژه از طرق جاده کمکی صورت خواهد گرفت.

راه انحرافی از بزرگراه کشوری 4
راه انحرافی از بزرگراه کشوری 3
راه انحرافی از بزرگراه کشوری 2
راه انحرافی از بزرگراه کشوری 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید