مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

رشد ساختاری صنعت در عسلویه ثمره وحدت است

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۲۶

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هفته وحدت در عسلویه نمود واقعی و با معنایی دارد، زیرا در سایه این وحدت، رشد و اعتلای ساختاری و صنعتی این منطقه رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، مهدی یوسفی در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: عسلویه و کنگان از نظر وسعت منابع، تجهیزات و سایت‌های صنعتی بزرگترین واحد تولید کننده انرژی است و در راس همه مناطق دیگر قرار دارد.
وی افزود: شاهد بودیم که در سال های گذشته نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در شهرهای دیگر برگزار می شد و شرکت‌های مرتبط با نفت و گاز و انرژی مجبور بودند که ١٠ تا ٢٠ نفر از کارمندان خود را برای بازدید از این نمایشگاه‎ها به شهرهای دیگر به ویژه تهران اعزام کنند، ضمن این‎که کارمندان مجبور می شوند محل کار خود را برای چند روز ترک کنند و این مسئله  هیچ خروجی ای برای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نداشت.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: از پارسال با درخواستی که از شرکت نمایشگاه‎های استان بوشهر داشتیم نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از بوشهر به عسلویه منتقل شد. این نمایشگاه با حضور ٩٠ شرکت فعال در حوزه نفت و گاز از امروز (دوشنبه، ٢٢ آذر) آغاز به کار کرد.
هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز به مدت چهار روز از ساعت ٩ صبح تا ١٦ در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برای بازدید علاقه‎مندان دایر است. 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید