با هدف حفظ و گرامیداشت مقام شهداء

میدانی به نام شهداء درعسلویه نامگذاری و افتتاح شد

(سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵) ۱۸:۴۸

میدانی در بلوار ایران زمین فرودگاه خلیج فارس عسلویه با هدف حفظ و گرامیداشت 12 شهید والا مقام این شهر به نام شهداء نامگذاری و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، عصر امروز (سه شنبه، 14 دی‌ماه) یک میدان در شهرستان عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نام شهداء با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‏‌ و جمعی از مسئولان شهرستان عسلویه افتتاح شد. 
 
 مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آیین افتتاح میدان شهدای  عسلویه که جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند گفت: ما همواره باید نام آنهایی که در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ این مرز و بوم  از جان گذشتگی کردند پاس بداریم و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.
 
 وی با بیان اینکه شهرستان عسلویه در زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس 12 شهید تقدیم نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران کرد، افزود: گرامیداشت و حفظ خون شهدا همواره یک فرصت برای ادای احترام و زنده ‌نگه داشتن یاد شهدا است که به درستی آن بزرگ مردان تاریخ یک حقیقت زنده هستند.
 
 گفتنی است، نام قبلی این میدان فایز بود که از این پس به نام شهداء تغییر نام یافت. میدان شهداء در ورودی شهر عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بلوار ایران زمین فرودگاه خلیج فارس واقع شده است که به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شد.


میدان شهداء 6
میدان شهداء 5
میدان شهداء 4
میدان شهداء 3
میدان شهداء 2
میدان شهداء 1

عکس: محمد قدمعلی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید