برای مدیریت و کنترل بحران احتمالی؛

ستاد بحران سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد

(یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۳:۴۸

نشست ستاد بحران سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

ستاد بحران سازمان منطقه ویژه پارس در راستای اعلام سازمان هواشناسی کل کشور مبنی بر حضور سامانه بارشی قدرتمند در مناطق جنوبی کشور تشکیل جلسه داد.

در این نشست مقرر شد با توجه به احتمال ریزش کوه د مسیر جم به عسلویه کلیه مدیران و روسای مرتبط با مدیریت بحران در عسلویه مستقر و در ساعات آینده برای کنترل بحران احتمالی در دسترس باشند و هماهنگی های لازم در این زمینه صورت پذیرد ضمن آنکه برای کنترل ریزش احتمالی کوه پارتولینگ توسط مدیریت پارس دو در مسیر یاد شده ایجاد شود.

همچنین به کلیه شرکت های مستقر حالت آماده باش کامل داده شد تا در صورت نیاز برای واکنش سریع به بحران احتمالی با تجهیزات کامل وارد عمل شوند. همچنین محل تجمع ماشین آالات و تجهیزات در منطقه شناسایی و به همه شرکت ها اعلام شد.

در این نشست ضمن  هماهنگی با مدیران بحران شرکت های پتروشیمی و مجتمع گاز پارس جنوبی مقرر شد رد صورت وقوع هرگونه بحران احتمالی کلیه منابع به صورت واحد و یکپارچه در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار  گیرد.

 بنا بر اعلام هواشناسی استان بوشهر با توجه بارش سنگین باران، همزمان در استانهای بوشهر و فارس و خطر وقوع سیلاب و ریزش کوه در راههای ارتباطی این 2 استان، توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری بویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه خودداری شود.

 

 همراه با افزایش ناپایداری های جوی به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس از اواخر روز یکشنبه تا روز جمعه به تناوب مواج و متلاطم خواهد بودکه بر این اساس نسبت به ترددهای دریایی نیز هشدار داده و توصیه می شود طی این مدت از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و تفریحی بجد اجتناب شود.  

ستاد بحران  5
ستاد بحران  4
ستاد بحران  3
ستاد بحران  2
ستاد بحران  1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید