با هدف پیش بینی تمهیدات لازم برای فصل زمستان صورت گرفت؛

بازدید میدانی مدیران منطقه ویژه پارس از طرح های پتروشیمی در دست اجرا

(سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۵۸

مدیران منطقه ویژه پارس با هدف بررسی و پیش بینی تمهیدات لازم برای فصل زمستان صبح امروز ( سه شنبه 2آبان) از طرح های پتروشیمی در دست اجرا بازدید میدانی کردند.

صبح امروز( سه شنبه ٢ آبان) مدیران منطقه ویژه پارس به همراه جمعی از مدیران صنایع پتروشیمی  با هدف پیش بینی تمهیدات لازم برای فصل زمستان، با توجه به باران ًهای فصلی و جلوگیری از إخلال در تولید و عملیات ًهای توسعه ای و اجرایی  از سایت ًهای پتروشیمی مستقر در منطقه بازدید کردند.

 بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 4

مدیرعامل منطقه ویژه پارس  در حاشیه این بازدید از آمادگی همه جانبه ی مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جهت همراهی با صاحبان صنایع و بسترسازی جهت اجرای پروژه ًها خبر داد و گفت: با برنامه ریزی ًهای اصولی صورت گرفته سال گذشته علیرغم بوجود آمدن شرایط نامساعد جوی و باران ًهای سیل آسا در منطقه ، فعالیت ًهای تولیدی در منطقه ویژه پارس بدون توقف دنبال شد که برای تداوم این فعالیتها در فصل زمستان سالجاری نیز امروز با حضور تمامی مدیران مرتبط هم اندیشی ًهای لازم صورت گرفت.

 

 پس از بازدید میدانی از سایت دو پتروشیمی منطقه ویژه پارس،نشست مشترک مدیران منطقه ویژه پارس و مدیران پتروشیمی با هدف بررسی راهکارهای پیشنهادی توسعه و برخی موانع عملیات اجرایی پروژه های سایت دو پتروشیمی به ریاست مهندس یوسفی برگزار شد.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  قریب به 50 درصد از ظرفیت های پتروشیمی کشور  مطابق آنچه در افق ایران اسلامی 1404 آمده است قرار است در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرایی شود.


بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 17
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 16
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 14
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 13
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 11
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 10
بازدید مدیر عامل از صنایع پتروشیمی 9

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید