پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت آغاز هفته دولت

(شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۰۰

سید پیروز موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی آغاز هفته دولت را به همه مردم ،به‌ویژه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی کشور و صنعت نفت در پایتخت انرژی ایران تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور نام وخاطره دو اسطوره تاریخی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ دو ابر مرد بزرگ که در ساده زیستی، تلاش خستگی‌ناپذیر و شجاعت برای در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب الگوساز شدند.
در برهه حساس کنونی، که دشمنان این نظام و مردم آخرین تلاش‌های بی‌ثمر خود را برای ضربه زدن به پیکر اقتصاد کشور سازماندهی و اجرا می‌کنند، بهره‌گیری از روحیات و تفکر خدمت‌گذاری به مردم آن دو شهید والا مقام، برای تمامی‌ کارگزاران نظام تکلیف ضروری است.
یه‌حمدالله با وجود تحریم های شدید و کمبود منابع طی یک سال گذشته دولت تدبیر و امید با اتخاذ یک برنامه ریزی هوشمندانه و راهبردی ، ثبات و آرامش اقتصادی را به کشور بازگردانده است که تداوم این امر جز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتماد میان مردم و دولت و حفظ انسجام داخلی میسر نبوده است‌.
 
در حالی که نوک پیکان تحریم های جدید اقتصادی به سمت صنعت نفت نشانه رفته است و دشمنان تمام تلاش بی حاصل خود را برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران به کار خواهند بست اما با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و مدیریت جهادی وزیر محترم نفت و تلاش کارکنان تلاشگر این  صنعت عظیم، از این برهه حساس نیز سربلند عبور خواهیم کرد.
 
افزایش 3 برابری تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی و تامین 70 درصد از گاز کشور از این منطقه،بهره برداری از طرح های مختلف پتروشیمی و صادرات طیف متنوعی از محصولات به کشورهای مختلف، سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های پایین دستی و افزایش اشتغال در منطقه ویژه پارس از جمله اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید است که همه این اقدامات با تکیه بر توان داخلی و اراده جوانان کشور با جدیت تداوم خواهد یافت.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان به ویژه کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
سید پیروز موسوی
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید