(چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲) ۱۲:۱۲

منطقه ویژه پارس حامی ورزشکاران و قهرمانان استان بوشهر‏؛

برد شیرین دریانوردان پارس جنوبی در فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور توانست با نتیجه سه بر دو تیم فوتبال گلساپوش یزد را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس‏‏، گلهای تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی در این دیدار که میزبان بود را امیرحسین اکبری(2گل) و آرش کرمی به ثمر رساند.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ساحلی کشور با حضور 14 تیم در دو گروه برگزار شده بود که تیم های دریانوردان پارس جنوبی بوشهر ‏، گلساپوش یزد ‏،ملوان بندرانزلی ، ویژن تهران توانستند به عنوان چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کنند که در نهایت دو تیم دریانوردان پارس جنوبی و گلساپوش یزد به فینال و دو تیم ملوان بندرانزلی و ویژن تهران به مرحله رده بندی مسابقات راه پیدا کنند.

دیدار رفت فینال این مسابقات در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و با حضور تماشاگران خونگرم بوشهری و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس برگزار گردید.

تیم فوتبال دریانوردان بوشهر به تازگی مورد حمایت شرکت ملی نفت ایران و سازمان منطقه ویژه پارس قرار گرفته است و در مسابقات سطح اول فوتبال ساحلی کشور با عنوان دریانوردان پارس حنوبی بوشهر حضور پیدا می کند.

در این مسابقه آرش کرمی بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

دریانوردان پارس جنوبی

دریانوردان پارس جنوبی

دریانوردان پارس جنوبی


©www.pseez.ir ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می باشد.